Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.764)
Filtrer anmeldelser
2.764 resultater
Medlemsvurdering
2.096
438
145
43
42
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
2.096
438
145
43
42
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 2.764 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 4. juli 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
UlfBremer1, General Manager hos Shangri-La Hotel, Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 3. juli 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
UlfBremer1, General Manager hos Shangri-La Hotel, Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 2. juli 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med shangri-la.com
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
UlfBremer1, General Manager hos Shangri-La Hotel, Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 2. juli 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
UlfBremer1, General Manager hos Shangri-La Hotel, Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 30. juni 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
UlfBremer1, General Manager hos Shangri-La Hotel, Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser