Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.139)
Filtrer anmeldelser
1.139 resultater
Medlemsvurdering
486
461
127
37
28
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
486
461
127
37
28
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.139 anmeldelser
Anmeldt 8. januar 2015

Hotellet er lavet i moderne high-tech/design steel og på en måde meget flot, men ikke så hyggeligt. Vi fik anvist et værelse med dobbeltseng - og hverken værelse eller seng var ret stor. Da vi rejste to veninder, som ikke havde lyst til at dele dyne - bad vi om et værelse med to senge og det ville de gerne give os, hvis vi kunne vente 3 timer - det var ok.
Morgenmaden på hotellet er rigtig god og det samme er deres buffet om aftenen.
Hotellets poolterasse er det bedste, med lækker pool, god service ved poolbaren og vi var så heldige den dag vi kom, at der var happy hour med fri drinks til alle kvinder :-)
Vi var så uheldige at rejsebureauet havde arrangeret det sådan, at vi først ville blive hentet kl. 1.00 om natten og da der ikke var noget værelse til rådighed, til omklædning m.v som vi var stillet i udsigt, valgte vi at booke et værelse i de 12 timer. Det skulle vi betale fuld pris for, hvilket jeg syntes var ret dårlig service. En anden dårlig ting ved hotellet er, at det ligger langt fra alting. Man er nødt til at køre i taxa mindst et kvarter uanset hvad man skal. Samlet vurdering er dog trods alt, at man får et ok hotel til nogle rimelige penge.

Værelsestip: Book et rum med 2 senge
  • Overnattede: november 2014, rejste med venner
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
1  Tak, karinspouse
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Rochelle P, Front Office Manager hos Aloft Abu Dhabi, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. januar 2015

Hilsener.
Tak fordi du tog dig tid til at tilbyde din feedback på dit ophold.

Vi undskylder om eventuelle problemer med bestillingen . Vær også acceptere vores undskyldninger om kvaliteten af ​​tjenesten. Vi vil diskutere med vores team om forbedringer, vi kunne se på.

Vi er glade for du har nydt den stil og værdien af ​​hotellet og fundet nogle positive toner i dit ophold .

Endnu engang tak for dine noter
Med venlig hilsen

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt i går fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Mary M, Guest Relations Manager hos Aloft Abu Dhabi, svarede på denne anmeldelseSvarede i går
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 2 dage siden fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste med venner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Mary M, Public Relations Manager hos Aloft Abu Dhabi, svarede på denne anmeldelseSvarede i går
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 2 dage siden

Overnattede: september 2018
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Mary M, Guest Relations Manager hos Aloft Abu Dhabi, svarede på denne anmeldelseSvarede i går
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 4 dage siden fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste med venner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Mary M, Guest Relations Manager hos Aloft Abu Dhabi, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 dage siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser