Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.457)
Filtrer anmeldelser
2.457 resultater
Medlemsvurdering
1.333
798
193
69
64
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.333
798
193
69
64
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
3-8 af 2.457 anmeldelser
Anmeldt d. 13. april 2018

Hotellet ligger lidt øde,men der er en gratis bus,som kører til Stranden incl. 2 stk. fribilletter til samme.Fra stranden
kører den videre til JAS MAAL -ca. 15 minutter hvor der er rigtigig mange forretninger ,forlystelser mv.
Der er ca. 10 km. til Moskeen,og en Taxa koster ca. 30,- kroner.
Vi havde halvpension og maden var udmærket bortset fra lørdag den. 24.3. hvor vi fik en madforgiftning,som var virkelig slem,og som holdt sig i ca. een uge,og vi missede Byturen søndag 25.3.
Turen hjem var meget laanngg,men alt i alt en god tur ligesom i Dubai forrige år.
PERSONALET MV. VAR I top.

Overnattede: marts 2018
Tak, PalleBayHansen
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Guido_Bayley, General Manager hos Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. april 2018
Google Oversæt

Dear PalleBayHansen,

We appreciate you sharing your feedback and glad that you enjoyed your stay with us.

However, I'm rather concerned about your comment regards to the food poisoning, please be assured that we take such comments seriously and would like to investigate this matter in detail. I would really appreciate if you could send us more details about the incident at guest.abudhabi@radissonblu.com, when you have a moment.

Looking forward to hearing from you!

Kind regards,
Guido Bayley
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 14. marts 2018

Radisson Blue er et behageligt hotel med et behageligt personale og god atmosfære, ingen tvivl om det.
God mad og drikke, vi havde valgt helpension hvilket absolut viste sig at være en fordel.
Der kører bus til den nærmeste strand som ligger 5 minutters kørsel fra hotellet, fin strand med fine liggestole og rimelig fast food, bussen kører jævnligt frem og tilbage.
der var ikke rigtig andre indkøbsmuligheder end et meget stort butiks center som ligger få minutters kørsel fra hotellet, vælg gratis bus eller taxi til 30 danske kroner.
En ulempe er at der er en del støj fra nærliggende lufthavn, men ej alvorligt, syntes vi.
For at komme til hotellet skal der køres fra Dubai luft havn idet Abu Dhabi ikke modtager fly fra Skandinavien, en køretur på ca. 90 minutter.
En god ferie til pengene. Udflugterne er pænt dyre specielt hvis man er mor far og børn.

  • Overnattede: marts 2018, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Service
Tak, Michael K
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Guido_Bayley, General Manager hos Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. marts 2018
Google Oversæt

Dear Michael K,

Thank you for providing us a well-detailed review of your experience during your stay with us.

We are very pleased that you were able to experience the exceptional and warmest service of our team from the cleanliness of the rooms, professionalism of our staff, and the facilities of the hotel.

We hope for another opportunity to exceed your expectations in the future.

Kind regards,
Guido Bayley
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 5. januar 2018 fra mobile enheder

Generelt et okay hotel. Værelserne er pæne og rene og har en fin størrelse. Rengøring foregår på alle tider af dagen, hvilket kan være irriterende, når man kommer op kl 17 og gerne vil i bad, inden man skal på tur.
Der er støj fra nærliggende lufthavn, men det hører man ikke på værelset.
Vi rejste med vores børn på 6 og 1 år. De havde set frem til at svømme og hygge sig i børnepoolen- det havde vi forældre også. Det viste sig børnepoolen var lukket af, og det havde den været i 3 uger. Vores yngste fik derfor ikke specielt meget ud af poolområdet. Rigtig ærgeligt, da vores primære formål med ferien var afslapning og badning. Ydermere var den ene poolside på den store pool spærret af pga renovation. Der havde den været i 3 mdr, fik vi oplyst.
Vi tilbragte nytårsaften her og fik af vide det ikke var nødvendigt at bestille bord. Det var det heller ikke, men vi måtte sidde med vores 1-årige på skødet, da de ikke havde flere babystole. Efter 1 time og klage til 4 forskellige tjenere fik vi en stol.
Vi kommer i ikke til at bo på dette hotel igen af ovenstående årsager. Mht poolen, så burde vi være blevet oplyst om dette forud for vores rejse af Apollo, der havde arrangeret denne rejse. Så havde vi haft mulighed for blive flyttet til et andet børnevenligt hotel.
Apollos børneklub var fin og guiderne var søde. Dog intet dansktalende personale, som vi var blevet oplyst om telefonisk, da vi bestilte rejsen.

Overnattede: januar 2018, rejste med familie
Tak, mille-kristine
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
CarlsonRezidor, Customer care hos Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. januar 2018

Kære Mille-Kristine.

Mange tak fordi du har taget dig tid til at anmelde Jeres ophold på Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island. vi sætter stor pris på at høre om Jeres oplevelser, de gode såvel som de mindre gode.

Det er rigtig dejligt at høre I overordnet synes hotellet var ok, samt at værelserne var rene og pæne.

Jeg er rigtig ked af at høre at høre I ikke var blevet informeret omkring det lukkede poolområde. Det er bestem ikke optimalt at denne information ikke er blevet Jer oplyst og jeg undskylder mange gange. Ligeledes er det rigtig beklageligt at I ikke blev stillet en babystol til rådighed under Jeres besøg i restauranten. Vi bestræber os altid på at give alle gæster en god oplevelse, og beklager meget at det ikke er lykkedes os under Jeres besøg.

Jeg håber vi kan byde velkommen ved anden lejlighed, eventuelt på et af vores andre hoteller, og ønsker rigtig godt nytår.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. november 2017 fra mobile enheder

Utrolig dejlig ferie. Høj service og utrolig venligt personale. Virkelig lækker mad og drikke. Høj kvalitet generelt!

Poolen var ren og selvom der var mage mennekser, så var der styr på poolen.

Generelt søde gæster også, folk opførte sig rigtigt pænt. Både rejsende med børn og uden børn.

Dejligt med badekar på badeværelset.

Alt i alt et sted der er værd at besøge. Stranden var ok.

Overnattede: oktober 2017, rejste med familie
1  Tak, 708lizap
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Guido_Bayley, General Manager hos Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. november 2017
Google Oversæt

Dear Liza P,

Thank you for writing your review on Trip Advisor and we are glad that you chose to stay at Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island.

It is nice to note that you had an enjoyable stay with us and we do appreciate your kind acknowledgment of the service provided by our committed staffs particularly Name of the employee mentioned.

Thank you for giving us an excellent rating and we look forward to welcoming you back again as our guests in the hotel.

Kind regards,
Guido Bayley
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 29. marts 2014

Alt fungerede, lige fra Valet parking til indchk, til værelser, fine omgivelser med dejligt pool område. Virkeligt et godt sted til at slappe af. Sker ikke så meget på Yaz island udover Ferrari world og Yaz Waterworld.

  • Overnattede: marts 2014, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Radisson Blu Hotels
Tak, 299sannej
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
CraigBruceGM, General Manager hos Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. juli 2014
Google Oversæt

Dear 299sannej,

Thank you for choosing to stay with us. We appreciate you taking the time to write a review.

It is always a pleasure to hear that our guest's have enjoyed their stay and therefore we are glad that you were able to experience this. We hope that we can welcome you back to Yas Island again soon.

Sincerely,
Craig Bruce - General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser