Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.947)
Filtrer anmeldelser
1.949 resultater
Medlemsvurdering
1.507
285
74
47
36
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.507
285
74
47
36
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.949 anmeldelser
Anmeldt 11. juni 2015 fra mobile enheder

Dette sted er super lækkert og en fantastisk strand. Dog ønsker de at holde det til overnattende gæster. Vi valgte at tilbringe en dag derude med frokost og aftensmad. Maden og atmosfæren er fantastisk og vi havde næsten stranden for os selv. Det er dog lidt dyrt men det er at forvente der hvor de mister en stjerne er på deres politik med at man ikke må kommer derud før en time inden ens reservation, det gør det lidt snævert med at nå det hele og de vil have du tager tilbage bagefter, så det er faktisk ikke muligt at benytte deres faciliteter, som vi så gjorde ved at vælge at spise aftensmad

Overnattede: juni 2015, rejste med venner
Tak, Tim W
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 1. juli 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anantara_Doha, General Manager hos Banana Island Resort Doha by Anantara, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 28. juni 2017

Overnattede: juni 2017
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anantara_Doha, General Manager hos Banana Island Resort Doha by Anantara, svarede på denne anmeldelseSvarede 29. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 28. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste som par
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anantara_Doha, General Manager hos Banana Island Resort Doha by Anantara, svarede på denne anmeldelseSvarede 29. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 27. juni 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anantara_Doha, General Manager hos Banana Island Resort Doha by Anantara, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser