Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.188)
Filtrer anmeldelser
2.189 resultater
Medlemsvurdering
1.703
314
78
52
42
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.703
314
78
52
42
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 2.189 anmeldelser
Anmeldt d. 11. juni 2015 fra mobile enheder

Dette sted er super lækkert og en fantastisk strand. Dog ønsker de at holde det til overnattende gæster. Vi valgte at tilbringe en dag derude med frokost og aftensmad. Maden og atmosfæren er fantastisk og vi havde næsten stranden for os selv. Det er dog lidt dyrt men det er at forvente der hvor de mister en stjerne er på deres politik med at man ikke må kommer derud før en time inden ens reservation, det gør det lidt snævert med at nå det hele og de vil have du tager tilbage bagefter, så det er faktisk ikke muligt at benytte deres faciliteter, som vi så gjorde ved at vælge at spise aftensmad

Dato for ophold: juni 2015
Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Tim W
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 8. oktober 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anantara_Doha, General Manager hos Banana Island Resort Doha by Anantara, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 8. oktober 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anantara_Doha, General Manager hos Banana Island Resort Doha by Anantara, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 8. oktober 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anantara_Doha, General Manager hos Banana Island Resort Doha by Anantara, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 7. oktober 2018

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anantara_Doha, General Manager hos Banana Island Resort Doha by Anantara, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser