Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (842)
Filtrer anmeldelser
842 resultater
Medlemsvurdering
370
305
91
34
42
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
370
305
91
34
42
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 842 anmeldelser
Anmeldt 3. juni 2014

Dejlig beliggenhed ved Bosporusstrædet. Jeg var med mit firma på weekendophold. Værelser, betjening i reception samt morgenmad er i meget fin kvalitet. Jeg havde ikke selv valgt by og/eller hotel, men var tilfreds med mit ophold. Skulle andre rejse dertil, ville jeg anbefale dette hotel.

  • Overnattede: maj 2014, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Radisson Blu Hotels
Tak, Sally Ann Mervi... F
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RD_Bosphorus, General Manager hos Radisson Blu Bosphorus Hotel, Istanbul, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. juni 2014
Google Oversæt

Greetings from the Radisson Blu Bosphorus Hotel, Istanbul,

Thank you for your kind comments about your recent stay.

I am glad to hear that you liked our location, rooms, service and breakfast.

Hope to welcome you soon in our property,

Kindest Regards,

Sonja Divé-Dahl

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 2 uger siden

  • Overnattede: december 2017, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RD_Bosphorus, Genel Müdür hos Radisson Blu Bosphorus Hotel, Istanbul, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 2 uger siden

Overnattede: juli 2018
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RD_Bosphorus, Genel Müdür hos Radisson Blu Bosphorus Hotel, Istanbul, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 2 uger siden fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RD_Bosphorus, Genel Müdür hos Radisson Blu Bosphorus Hotel, Istanbul, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 2 uger siden fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RD_Bosphorus, Genel Müdür hos Radisson Blu Bosphorus Hotel, Istanbul, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser