Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (850)
Filtrer anmeldelser
850 resultater
Medlemsvurdering
372
306
94
36
42
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
372
306
94
36
42
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 850 anmeldelser
Anmeldt d. 3. juni 2014

Dejlig beliggenhed ved Bosporusstrædet. Jeg var med mit firma på weekendophold. Værelser, betjening i reception samt morgenmad er i meget fin kvalitet. Jeg havde ikke selv valgt by og/eller hotel, men var tilfreds med mit ophold. Skulle andre rejse dertil, ville jeg anbefale dette hotel.

Dato for ophold: maj 2014
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Radisson Blu Hotels
Tak, Sally Ann Mervi... F
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RD_Bosphorus, General Manager hos Radisson Blu Bosphorus Hotel, Istanbul, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. juni 2014
Google Oversæt

Greetings from the Radisson Blu Bosphorus Hotel, Istanbul,

Thank you for your kind comments about your recent stay.

I am glad to hear that you liked our location, rooms, service and breakfast.

Hope to welcome you soon in our property,

Kindest Regards,

Sonja Divé-Dahl

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 5. oktober 2018

Dato for ophold: december 2017
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RD_Bosphorus, Genel Müdür hos Radisson Blu Bosphorus Hotel, Istanbul, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 3. oktober 2018

Dato for ophold: juli 2018
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RD_Bosphorus, Genel Müdür hos Radisson Blu Bosphorus Hotel, Istanbul, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. oktober 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RD_Bosphorus, Genel Müdür hos Radisson Blu Bosphorus Hotel, Istanbul, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. oktober 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RD_Bosphorus, Genel Müdür hos Radisson Blu Bosphorus Hotel, Istanbul, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser