“Cafe”

nr. 4 af 15.190 Restauranter i Istanbul
Køkkener: Tyrkisk, International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Sultanahmet

Virkelig god cafe. Bedste service du kan ønske dig og alt spiller dejlige omgivelse dejlig mad og vandpibe

Mervan medarbejderen er rigtig god til at give sine gæster en oplevelse og yder sin bedste for at gæsterne for en god oplevelse

5 Stjerner herfra

Dato for besøg: september 2020
Tak, 481yasink

Anmeldt 13. august 2020

Helt klart et besøg værd, det bedste sted jeg har været i Istanbul, lækkert mad samt vidunderlig udsigt og servicen er tiptop. Vi blev betjent af Mario og han fik og til at føle os helt specielle.

Tak, Klashinkof
Anmeldt 13. august 2020

Dejlig service, god mad, midt i centrum med en super udsigt over hele byen. Spørg efter Mario, han sørger for jer !

Tak, Polinabab
Anmeldt 3. august 2020

Det er en god vandpibe restaurant, de servere rigtig godt og tager godt imod folk, tag en tur ind

KAYA

Tak, 446shaimaak
Anmeldt 2. august 2020

Kan virkelig anbefale denne shisha lounge i Istanbul. Flot udsigt og meget hyggelig med godt personale thanks to Kaya for care

Tak, 246rayank

Rejsende, der kiggede på Loti Cafe & Roof Lounge, kiggede også på

Har du været i Loti Cafe & Roof Lounge? Fortæl om dine oplevelser!