Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Åben i dag: 00.00 - 23.59
Gem
Morgen Istanbul: Halvdagstur med Blå Moské, Hagia Sophia, Hippodrome og Grand Bazaar

Book på forhånd
fra
617,64 kr.
pr. voksen
Tjek kapacitetVis alle produktoplysninger

Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.
Google
Sådan kan du opleve Den Blå Moské (Sultan Ahmet Camii)
fra 617,64 kr.
8.573
3.368
717
296
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
31-36 af 35.188 anmeldelser
Anmeldt d. 24. oktober 2016 fra mobile enheder

Virkelig et flot bygningsværk med ekstremt mange detaljer. Oplevelsen er ganske kort. Moskéen bruges dagligt til bød. Her er moskéen lukket for øvrige besøgende, hvorfor man ikke for denne oplevelse med. Når der er åben for besøgende, er det kun 1/5 af bygningen man kan komme ind i. Flot men begrænset.

Dato for oplevelse: oktober 2016
Tak, Rasmus M
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 23. september 2016

exceptionel flot moske, her kan man sagtens bruge 1-1,5 time hvis man har interesse for osmansk arkitektur.

Dato for oplevelse: september 2016
Tak, Mohamed E
Anmeldt d. 23. august 2016 fra mobile enheder

Den blå moské er ikke bare utroligt flot, men indeholder virkelig også en fantastisk atmosfære, der er helt unik. Den er klart et besøg værd.

Dato for oplevelse: oktober 2015
Tak, CalamariKid3
Anmeldt d. 11. august 2016 fra mobile enheder

Du bliver betaget af arkitekturen og det akustiske i denne moske
Du bliver betaget af al det smukke inde i moskeen og lige udenfor opsøg koran skolen og hør på forskellen imellem kristendommen og islam
Hvilken respekt de udviser for kristendommens grundpiller
Og der er meget sammenfald imellem de to religioner

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, Connector807031
Anmeldt d. 2. august 2016 fra mobile enheder

Det er en stor og stærk oplevelse at være i det meget store og imponerende kirkerum. Man bliver udmyg og tankefuld. Selv gulvtæppet er imponerende. Også gården gør stort indtryk.

Dato for oplevelse: november 2015
Tak, Lene M