“Hyggelig oplevelse”
Anmeldelse af Cafe Rumist

Cafe Rumist
nr. 21 af 14.910 Restauranter i Istanbul
Velegnet til: Familier med børn, Forretningsmøder, Romantisk, Lokalt køkken, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Buffet, Levering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Sultanahmet
Anmeldt 23. oktober 2017

Service var hurtigt og maden var meget god. Desuden var arbejderne og chefen total imødekommende, som fik os til at komme igen aftenen efter. Jeg kan klart anbefale deres shish tavuk!

1  Tak, Aysanur K

Anmeldt 21. juli 2015 fra mobile enheder

Cafeen er hyggelig med mulighed for at sidde i sofa eller ved et rigtigt bord. Det er også et galleri og indenfor er der fyldt med fine pyntegenstande og lamper som også er til salg.
Personalet er imødekommende og behageligt - den ene af dem lavede dog en del lidt uforståelige jokes, men det var hyggeligt.
Jeg fik en pizza til 19 TL og den var perfekt. Bunden var sprød men ikke for tynd, og det var masser af ost og fyld. Den bedste pizza jeg har fået i Istanbul.

1  Tak, majafromdk
Anmeldt 4. september 2014

Rumist er et hyggeligt spisested, hvor maden er ok, men heller ikke mere.
Min kone og jeg lod os lokke af de fine anmeldelser, andre har givet af cafeen, der mere korrekt må betegnes som en restaurant. Vi valgte "testi kebab", som kommer ud af ovnen i en lerkrukke, der skal skilles ad, inden man får maden serveret.. Det ser flot ud, men det gør det også på de rigtig mange andre restauranter, der tilbyder denne ret.
Vi kan anbefale Rumist, men det er ikke en restaurant, der er meget bedre end så mange andre i området, hvor spisestederne ligger side om side i hele gadens længde.

• Stemning
Tak, Erik F
Anmeldt 29. juli 2014

Har väret her flere gange med familien mange dage nu, helt fantastisk mad og fantastisk personale. Uanset hvilke retter du end spiser så er alle utroligt gode. På rumist er atmosfäre speciel, kan kun anbefale at besöge rumist

• Stemning
Tak, ole1234
Anmeldt 30. juli 2013

I den uge, vi boede på hotel i Istanbul, spiste vi tre gange på Café Rumist. Hver gang med stor tilfredshed. Sidste gang fik vi Testi Kebab (den bliver lavet i lerkrukker). Den var fortrinlig. Kødet var mørt. Sovsen gav hele retten en sammenhæng, og vi er nu overbeviste om, at tyrkisk mad er glimrende. Kommer vi tilbage til Istanbul, bliver den et sikkert valg ved spisetiden. Personalet var iøvrigt venlige og imødekommende, og det er værd at bemærke, at man på ingen måde følte sig presset ind på restauranten. Personalet ventede pænt til vi havde læst menukortet. Café Rumist kan anbefales.

Tak, Ole Steen K

Har du været i Cafe Rumist? Fortæl om dine oplevelser!