“Super betjening”
Anmeldelse af Friends the Restaurant

Friends the Restaurant
nr. 28 af 1.748 Restauranter i Phnom Penh
Velegnet til: Forretningsmøder, Familier med børn, Særlige lejligheder, Lokalt køkken, Store grupper
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Levering, Reservationer, Takeaway
Anmeldt 25. juli 2018 fra mobile enheder

Restaurant drives af NGO der hjælper gadebørn med at få en uddannelse inden restauration og hotel. Super lækker mad med en tusch af inspiration fra vesten.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, vnm1962

Anmeldt 10. juli 2018 fra mobile enheder

Restauranten støtter gadebørn ved at give dem en uddannelse. Fint mad, der er lidt anderledes end hvad Cambodja ellers byder på. Klart et besøg værd!

Dato for besøg: juli 2018
Tak, familienhoerning
Anmeldt 22. marts 2018

Spiste frokost her. Restauranten støtter uddannelsen af gadebørn. Maden fejlede ingenting - veltillavet og velsmagende. Personale var unge mennesker, der var meget venlige.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, GAage
Anmeldt 2. marts 2017

Fra den larmende gade er Friends som at komme i paradis. Palmer og blomster og friskhed i restauranten. Fantastisk betjening. Jeg kom til at bestille noget forkert mad, sommerfuglelarver og græshopper. Jeg bestilte noget andet, tilbød at betale for det forkerte, men det kunne der ikke være tale om. Vi spiste her to gange. Der skal bestilles bord i god tid, da det er et meget besøgt sted.

Dato for besøg: februar 2017
Tak, Spicy_12
Anmeldt 31. januar 2017 fra mobile enheder

Både restauranten og butikken samt manicure salon næste dør hjælper udsatte børn og tidligere gadebørn til et bedre liv. At maden så også er virkelig god er jo fantastisk

Dato for besøg: januar 2017
Tak, 59ginak

Rejsende, der kiggede på Friends the Restaurant, kiggede også på

Har du været i Friends the Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!