“Restaurant med holdning”
Anmeldelse af Friends the Restaurant

Friends the Restaurant
nr. 24 af 1.717 Restauranter i Phnom Penh
Velegnet til: Lokalt køkken, Familier med børn, Forretningsmøder, Særlige lejligheder, Store grupper
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Levering, Reservationer, Takeaway
Anmeldt 22. marts 2018

Spiste frokost her. Restauranten støtter uddannelsen af gadebørn. Maden fejlede ingenting - veltillavet og velsmagende. Personale var unge mennesker, der var meget venlige.

Tak, GAage

Anmeldt 2. marts 2017

Fra den larmende gade er Friends som at komme i paradis. Palmer og blomster og friskhed i restauranten. Fantastisk betjening. Jeg kom til at bestille noget forkert mad, sommerfuglelarver og græshopper. Jeg bestilte noget andet, tilbød at betale for det forkerte, men det kunne der ikke være tale om. Vi spiste her to gange. Der skal bestilles bord i god tid, da det er et meget besøgt sted.

Tak, Spicy_12
Anmeldt 31. januar 2017 fra mobile enheder

Både restauranten og butikken samt manicure salon næste dør hjælper udsatte børn og tidligere gadebørn til et bedre liv. At maden så også er virkelig god er jo fantastisk

Tak, Gina K
Anmeldt 6. januar 2017 fra mobile enheder

Godt projekt der støtter uddannelse af gadebørn. De kan her lære både restautions og turistmiljøet så de kan tjene deres penge selv.

Tak, Mogens K
Anmeldt 2. januar 2017

Maden er god og veltillavet - de lægger på til at an deler retterne,god ide s man kan smage flere retter.
Friends er en restaurant som støtter unge cambodianere til en uddannelse - et godt projekt at støtte.

Tak, nakskov2017

Rejsende, der kiggede på Friends the Restaurant, kiggede også på

Phnom Penh, Cambodja
Phnom Penh, Cambodja

Har du været i Friends the Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!