“Fantastisk oplevelse ”
Anmeldelse af Madam Thu Restaurant

Madam Thu Restaurant
nr. 5 af 444 Restauranter i Hue
Anmeldt 16. maj 2018 fra mobile enheder

Madam Thu var en rigtig god oplevelse. Maden er meget autentisk og de venlige tjenere viser dig hvordan man skal spise maden. Maden smager rigtig dejligt og prisen er relativ lav sammenlignet med madens høje kvalitet!

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Andreas Ø

Anmeldt 18. marts 2018 fra mobile enheder

Dejligt lille sted. God mad, til rimelige priser samt sød service. Sid udenfor og se på mennesker :)

Dato for besøg: marts 2018
Tak, tutlett
Anmeldt 3. marts 2018 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad i Hue. Prøv især de vegetariske forårsruller og deres friske frugt. Vi drak passion juice - VIRKELIG god og frisk (rent faktisk med frugt, som mange af de andre steder i Hue undlader). Sødt personale og billigt! Virkelig godt.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, bloggersim
Anmeldt 13. februar 2018

Maden var perfekt og hyggeligt sted. Maden var ikke dyr (50.000 dong- 150.000 dong) og derudover var den i virkelig god kvalitet og smagte virkelig godt! Jeg ville klart anbefale det, da det er det bedste sted i Hue!!!

Dato for besøg: februar 2018
Tak, laurajn11
Anmeldt 4. februar 2018

Vi fik original mad fra Hue egnen, som bestemt kan anbefales. Vi spiste der flere gange og fik deres menu A, som SKAL prøves.

Dato for besøg: januar 2018
1  Tak, AC J

Rejsende, der kiggede på Madam Thu Restaurant, kiggede også på

Hue, Thua Thien - Hue Province

Har du været i Madam Thu Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!