“Fantastisk mad og ekstrem venlig service ”
Anmeldelse af Risotto Restaurant

Risotto Restaurant
nr. 7 af 397 Restauranter i Hue
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt for 31. marts 2018 fra mobile enheder

Efter en masse vietnamesisk mad havde vi virkelig lyst til en god pizza og fandt så dette sted. Kort fortalt fantastisk mad samt en helt igennem venlig service. Den venlige tjener kom og sagde at der var 2 bruschetta, passionsfrugt og en øl til hver på husets regning. Vi bestilte så en pizza hver og det hele smagte himmelsk. Kan varmt anbefales!

Tak, Mads N

Anmeldt for 13. marts 2018 fra mobile enheder

Betjeningen var rigtig god og ejeren meget sød og venlig. God atmosfære og massere af mennesker!
Maden var også god, så alt i alt en rigtig god oplevelse :)

Tak, Clara I
Anmeldt for 2. marts 2018 fra mobile enheder

Maden er ok! Betjeningen er ikke så god. Man får gratis forret, det trak op. Alt i alt ok. Ikke noget særligt

Tak, bloggersim
Anmeldt for 8. februar 2018 fra mobile enheder

Det er et rigtig godt sted hvis du har brug for en pause fra det lokale og traditionelle vietnamesiske mad. Det er fantastisk god service! Da vi skulle så og vente lidt fordi der var fyldt, fik vi gratis øl til ventetiden.

Tak, Hannah Martha K
Anmeldt for 23. januar 2018 fra mobile enheder

Vi spiste her fire gange på vores tre dage i byen, og vi blev lige imponerede hver gang. Vi prøvede sammenlagt 11 retter, og alt var udsøgt - især deres spinatravioli! Virkelig god service, og ejeren er verdens skønneste person, der virkelig får én til at føle sig godt tilpas. Det er også virkelig billigt for dén kvalitet, man får. Derudover er det virkelig lækkert med deres happy hour, der inkluderer gratis bruschetta til forret og frisk passionsfrugt til dessert. Da vi forlod Hué, var vi triste over at forlade Risotto - kan ikke anbefales nok!

Tak, linelz

Rejsende, der kiggede på Risotto Restaurant, kiggede også på

Hue, Thua Thien - Hue Province

Har du været i Risotto Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!