“Super god pizza og fantastisk service!”
Anmeldelse af ZUCCA Restaurant

ZUCCA Restaurant
nr. 16 af 428 Restauranter i Hue
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 5. april 2018 fra mobile enheder

Super sødt og venligt personale! Pizzaerne var som at være i Italien igen, og der var masser af lækkert fyld på!
Kan klart anbefales hvis man har brug for et afbræk fra Vietnamesisk mad eller bare har lyst til en lækker pizza!
Vi blev tilbudt at få det restende mad med i en doggybag, da vi havde spist færdig

Tak, Cecilie H

Anmeldt 15. marts 2018 fra mobile enheder

Deres pizza var helt igennem den bedste pizza i hele vietnam!
Men deres andet mad er utroligt dårligt! Jeg bestilte en club sandwich, den var kold og smagte ikke godt, men min kæreste bestilte en pizza, og den var mildest talt FANTASTISK! Så meget smag og der blev ikke sparet på noget!
Det er et godt sted til pizza, men også kun pizza

Tak, freja h
Anmeldt 11. februar 2018 fra mobile enheder

Familie på 4 - fik to gode pizzaer.
Gratis vin var med - men den anmelder vi ikke her . Også gratis bruchetta - forret Og passionsfrugt til dessert.

Tak, Claus T
Anmeldt 10. december 2017 fra mobile enheder

Vi - to voksne og to børn - fik hhv pizza og pasta. Ok pastacarbonara, men måske ikke helt original opskrift - vores datter synes dog, det var den bedste hun nogensinde havde fået. Udemærkede ravioli med spinat - kogt præcist al dente. Pizzaerne havde fin sprød bund og god mængde fyld.
Vi fik gratis bruschetta til forret og gratis passionsfrugt til dessert + der fulgte et glas vin med til pizzaerne. God service, fin pris.

Tak, Theedeandersen
Anmeldt 25. november 2017 fra mobile enheder

Rigtig god service og lækkert mad. God oplevelse alt i alt og billigt for så god kvalitet. Fik en pizza og det var faktisk en pizza og ikke bare en dårlig kopi. Man får både en lille velkomst- og afskedssnack gratis.

Tak, Line L

Rejsende, der kiggede på ZUCCA Restaurant, kiggede også på

Hue, Thua Thien - Hue Province

Har du været i ZUCCA Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!