Åben i dag: 08.00 - 17.30

Google
Sådan kan du opleve Den kejserlige by Hué (Citadellen)
fra 28,21 $
Heldagstur i byen Hue
220 anmeldelser
fra 56,00 $
fra 52,57 $
fra 120,52 $
Anmeldt d. 25. juni 2016 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg tog ind for at se den forbudte by - vi blev mildest talt skuffet. Det var dyrt at komme ind og de bygninger der nu en gang var til stede, var alle genopført. Næsten intet var "originalt". Der var ikke rigtig noget at komme efter, det mest brugbare var en film omkring bydelen, som varede 5 minutter.

Det ødelægger lidt en tur, som man betaler 150.000 VND for.

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, ronnihk1988
Anmeldt d. 26. april 2016

En hyggelig dag i varmen, rigtig flot, Sørg for at tage en hat med, da det hele stort set er udendørs og uden skygge. Men absolut en tur vær, vi brugte 2 timer der bare med at gå rundt og slappe af nyde bygningerne.

Dato for oplevelse: februar 2016
Tak, Marie F
Anmeldt d. 16. april 2016

Interessant og flot at gå rundt i den forbudte by. Også selvom mange af er rekonstrueret
Indgang koster 150.000 dong

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, Bee123_13
Anmeldt d. 29. marts 2016 fra mobile enheder

Kejserbyen er helt sikkert et besøg værd. Privat guide anbefales, det er kæmpe stort, med en interessant historie bag, samt imponerende bygninger. Anbefales ikke til mindre børn.

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, 312louisen
Anmeldt d. 25. marts 2016

Man er nødt til at besøge byen når man er på de kanter. Meget af den er under genopbygning, men flot er den:-)

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, Vivi H