Åben i dag: 00.00 - 23.59

Sådan kan du opleve Le Family Rider
fra 74,77 $
fra 244,04 $
Anmeldt d. 23. januar 2020 fra mobile enheder

Den mest fantastiske oplevelse. Smuk tur, god forplejning og VILDT søde motorcykel fyre Kæmpe anbefaling!!

Tak, 206annemetted
Anmeldt d. 22. januar 2020

Min kæreste og jeg havde den bedste tur med Thanh. Jeg sad bag på hans motorcykel, mens min kæreste og to andre kørte selv bag os. Vi følte os sikre på vejene og havde god forplejning. Virkelig søde mennesker fra start til slut.

Tak, Kristinalvitt
Anmeldt d. 19. januar 2020

Fantastisk tur, guiderne var super venlige og sjove. Du får alt inkluderet, mad, drikke, indgang til Marble osv. Kan kun anbefale det.

Tak, AugustBartels
Anmeldt d. 17. januar 2020

vi har i januar 2020 været med Yu og hele hans familie fra Hue til Hoi An. Det har været en helt fantastisk dag med oplevelser vi ikke har ville være foruden. Hele dagen har servicen været i top fra da vi kom til vi blev sat af på hotellet i Hoi An. Alt mad, drikke og snacks er inkl. i prisen og sikkerheden er helt i top samt bagage bliver transporteret i bil. Man kan vælge om man vil køre på scooter eller motorcykel og om man vil selv eller sidde på en af kørerne. Vi valgte at køre selv på scooter. I gruppen var vi vel omkring 8-10 personer. I starten ville vi have kørt uden guides men vi er glade for at vi fandt Yu da man laver flere afbræk på dagen for at bade ved vandfald, se bjerge, fiskerfamilier mv. alt i alt 11 ud af 10! Så skal du/i fra Hue - Hoi An eller Hoi til Hue så bestilt via Le Family Bikers

Tak, Tranberg92
Anmeldt d. 14. november 2019

Vi er to gutter, som var med på den flotteste tur fra Hue til Hoi an.
Vi blev stoppet på gaden af Uy, som fortalte om sin familie og deres ture. Vi endte med at booke, og vi fortryder det ikke! Det var en helt fantastisk tur, med sjove mennesker!
Vi siger tak til Uy,Thanh og deres familie for en fremragende oplevelse.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, Krelle1178