“Super lækker mad”

Køkkener: Vietnamesisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 31. januar 2018 fra mobile enheder

Vi spiste der 3 gang på de 5 dage vi havde i Hue. Det er noget af det bedste mad vi har fået, så bestemt et besøg værd hvis du/I er i nærheden.

Dato for besøg: januar 2018
Tak, benediktes2018

Anmeldt 5. november 2017 fra mobile enheder

Har spist både frokost og aftensmad på dette sted. Meget lækker, velsmagende og frisk mad. Betjening venlig og hjælpsom.

Dato for besøg: november 2017
Tak, Dorthe D
Anmeldt 28. februar 2017

Rigtig hyggeligt lokale, smilende personale og veloplagt, som sørgede for, at du give dig en god oplevelse. Vi spiste en dejlig suppe, som vi selv tilførte fisk og grøntsager, der var flot arrangeret på vores tallerkener. Alt smagte aldeles dejligt vi sluttede af med en meget velsmagende pandekage. Vi besøgte stedet 2 aftener i træk, fordi vi ikke kunne få nok af stedet og den meget dejlige mad. Stor ros til chefen Hung Le!

Dato for besøg: februar 2017
Tak, Spicy_12
Anmeldt 24. januar 2015 fra mobile enheder

Var blevet anbefalet stedet fra vores hotel. Romance Hotel, Hue
Vi fik rigtig dejlig og lækker mad serveret af venligt personale i hyggelig atmosfære. Kan på det varmeste anbefale stedet

Tak, Gunnar J
Anmeldt 25. august 2014 fra mobile enheder

Rigtig sød og venlig betjening. Og vi var meget vilde med deres hovedretter, vi ellers mest vilde med forretterne.

Tak, Daniel A

Rejsende, der kiggede på Golden Rice, kiggede også på

Hue, Thua Thien - Hue Province

Har du været i Golden Rice? Fortæl om dine oplevelser!