Åben i dag: 07.00 - 17.00

fra 48,72 $
fra 148,21 $
fra 130,00 $
Anmeldt d. 14. januar 2020

Jeg vil helt klart anbefale at tage en tur med Hue touring’s easy rider. Vi var fire afsted sammen og sad bag på hver vores motorcykel. Vi følte os trygge hele vejen og vores chauffører var søde og imødekomne.
Tag afsted! Du vil ikke fortryde det

Tak til Tuan, verdens sødeste chauffør

1  Tak, camillelS7043DO
Anmeldt d. 14. januar 2020

Det var en fantastisk tur og alle pengene værd!!
Det var en skøn oplevelse med flere stop på vejen og nogle rigtig søde chauffører. Kun positivt herfra.

1  Tak, christinenG7503OB
Anmeldt d. 14. januar 2020 fra mobile enheder

Man følte sig tryg og de var meget søde. Kæmpe oplevelse og stor anbefaling
Man før set en masse på turen, så det er penge værd

Tak, annethorup
Anmeldt d. 14. maj 2019 fra mobile enheder

Helt igennem fantastisk måde at komme fra Hué til Hoi an på! Super venlig driver, meget snaksaglig og fortæller en masse undervejs.

Dato for oplevelse: maj 2019
1  Tak, emiliecP3413YK
Anmeldt d. 2. marts 2019

En fantastisk tur med mr T og hans bror ,2 dage på tur ude på landet hvor vi krydsede floder besøgte minorit landsby badede i små vandfald,spiste lokal lækker mad ,kørte et langt stykke på Ho Chi Min trail hvor det var fantastik at opleve naturen,samt et par gode og sikre driver og guider ,en tur man skal opleve,mange hilsner Vibeke og Henrik .

Dato for oplevelse: februar 2019
1  Tak, Weishaup