Åben i dag: 00.00 - 23.59
Cu Chi-tunnellerne: Guidet rundvisning formiddag eller eftermiddag (Ben Duoc kan tilvælges)

Book på forhånd

fra 16,99 US$
fra 21,99 US$
fra 74,00 US$
fra 49,00 US$

Hvis du/i skal udforske chi cu tunnellerne kan det klar anbefales at have en guide med, jeg var så heldig at have en guide der hed Alex, som var utrolig god til at fortælle historien omkring vietnam krigen. Han er god til engelsk og har meget sarkasme i hans humør og så er han fuld af gode jokes der også kan få den dystre historie til at virke mindre voldsom. Der er både mulighed for mad og drikke, man kan skyde med forskellige våben 10 skud ca 24 dollar. Ydermere har man muligheden for at få følelsen af hvor små chi cu tunellerne er ved selv at kravle derned. Vietnameserne havde en klar fordel da der maks er 1 meter i højden.
Stor applaus til alex for en fed tur

Tak, Simon W
Anmeldt d. 9. december 2022 fra mobile enheder

Turen var godt planlagt og guiden var rigtig venlig og god til at fortælle.
Vores mange stop rundt i mekongdeltaet var meget opsat og det var tæt på at være et turistshow. Flere var meget direkte og insisterede på drikkepenge.

Dato for oplevelse: december 2022
Tak, 876trinek
Anmeldt d. 24. november 2022 fra mobile enheder

Vi var afsted med guiden Bao, som var en virkelig god guide. Der var ikke et kedeligt øjeblik. Meget lærerigt og gode forklaringer. Vil anbefale alle.

Tak, Mia A
Anmeldt d. 16. november 2022 fra mobile enheder

Stoppet ved kunstfabrikken var ikke annonceret i tur beskrivelsen, tydeligt at det var et forsøg på ekstra salg, smagløst.

Tak, Michael B
Anmeldt d. 13. oktober 2022 fra mobile enheder

Det var en helt fantastisk tur, med en helt fantastisk gruppe og vores øde og utrolig sjove guide, Van, som gjorde dagen helt perfekt.
Cu Chi tunnelerne er så imponerende og har helt sikkert vakt min interesse for vietnamkrigen.
Turen på Mekong Delta var også fantastisk, især roturen gennem kokospalmerne var magisk.
Det er en meget turistet tur, men sådan er det jo med sådan nogle ture. Det vidste vi da vi bookede den, men helt klart en kæmpe anbefaling herfra.
Og bilen og chaufføren var også helt vildt fantastisk!

Tak, Maja G