“Gennemsnitlig eller lidt bedre”
Anmeldelse af Ichiba Sushi Restaurant

Ichiba Sushi Restaurant
Køkkener: Sushi, Japansk
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 31. december 2017 fra mobile enheder

Altså sammenlignet med eksempelvis Sticks’n’Sushi i dk er kvaliteten ok, men ikke på niveau. Heller ikke så mange små lækre forretter. Men pris og kvalitet følges ad

1  Tak, TravellingMacDK

Anmeldt 17. november 2017 fra mobile enheder

Deres sushi smager vanvittig godt!! Bedste jeg har smagt. Det er dog lidt ærgerligt, at de ikke har nogle "menuer" hvor der er noget blandet. Men vildt lækkert og sødt personale.

Tak, Josefine L
Anmeldt 11. juli 2017 fra mobile enheder

Friske råvarer, kæmpe udvalg af forskellig sushi og alt i alt rigtigt godt. Man får virkelig meget for sine penge og alle ansatte på restauranten er meget søde. Indretningen er iøvrigt lidt af en oplevelse, med fx sølv palliet duge, blinkende lysekæder i forskellige farver og store kunstige blomster.

Desværre blev vi placeret på 2. sal, hvor der ikke var meget stemning. Udover vores tomandsbord, var der to større, larmende og meget dominerende selskaber. Så skal du besøge restauranten, skal du sørge for at du får et bord i stueetagen eller på 1. sal. I stueetagen er der åbent køkken, så det ville klart være at fortrække.

Tak, JMLCPH02
Anmeldt 11. juli 2017 fra mobile enheder

Sushien var upåklagelig god og der var nok af den! Rigtig lækker og et kæmpe udvalg.
Indretningen er noget speciel, vi blev placeret på 2. etage hvor pynt og opdækning nærmest var en oplevelse i sig selv. Stedet er en smule tacky indretningsmæssigt, men det er jo maden det handler om og der var ikke noget at sætte en finger på.

Tak, CarolinaSchmidt
Anmeldt 1. marts 2017 fra mobile enheder

Fremragende oplevelse. Fantastisk sushi. Yderst venlig, smilende og kompetent betjening. Et besøg værd hvis man gæster Hi Chi Minh City.

Tak, Flentje

Rejsende, der kiggede på Ichiba Sushi Restaurant, kiggede også på

Ho Chi Minh City, Vietnam

Har du været i Ichiba Sushi Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!