“Vanvittig mad - lidt uoverskueligt menukort ”
Anmeldelse af Cuc Gach Quan

Cuc Gach Quan
Køkkener: Vietnamesisk
Velegnet til: Forretningsmøder, Særlige lejligheder, Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 23. juli 2018 fra mobile enheder

Hyggelige opgivelser. Mad i verdensklasse. Fine portionsstørrelser. I den dyre ende, da kød, ris og grøntsager betales for sig. Svært at finde rundt i menukortet.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Anne-Mette P

Anmeldt 5. juli 2018 fra mobile enheder

Mad en klasse over det meste andet og en super hyggelig restaurant indrettet som et privat hjem fortalte vores vietnamesiske forretningsforbindelse.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Jan B
Anmeldt 2. maj 2017 fra mobile enheder

Det er vores vietnamesiske kolleger, som flere gange har taget os med på denne restaurant, som de på engelsk kalder for The Brick. Vi har altid været meget tilfredse. Selve indretningen er meget funky, men samtidig utrolig hyggeligt. Bed tjeneren om at blande nogle retter til jer. Vi fik blandt andet soft shell crabs, fiskestykker med passionsfrugtsovs, en skål med meget lækre og spicy svampe, en okseret med madagaskarpeber og så til dessert skønne friterede bananer på pind. Rigtigt gode franske vine også.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, MarianneG25
Anmeldt 10. november 2016

Restauranten ligger umiddelbart et lidt mærkeligt og skummelt sted, men når man først kommer ind er der virkelig hyggeligt indrettet og virkelig et stemningsfuldt sted. Maden er utrolig velsmagende, og der er rigeligt at vælge imellem på menukortet. Det trak dog ned i oplevelsen af betjeningen var langsom og uopmærksom. Dog helt sikkert et besøg værd!

Dato for besøg: august 2016
Tak, Thomas H
Anmeldt 21. august 2013 fra mobile enheder

Dette er en af de utallige restauranter som ude fra ikke ser ud af meget, men når man først kommer ind ændres oplevelsen totalt.
Indrettet med sans for detaljer uden det har taget overhånd.
Betjeningen er smilende og imødekommende.
Maden er fantastisk - god vietnamesisk mad utrolig veltillavet og smukt anrettet.
Bestemt er besøg værd!

Dato for besøg: august 2013
    • Stemning
Tak, Curious_Tall_Guy

Rejsende, der kiggede på Cuc Gach Quan, kiggede også på

Ho Chi Minh City, Vietnam

Har du været i Cuc Gach Quan? Fortæl om dine oplevelser!