Åben i dag: 08.00 - 23.30

Sådan kan du opleve Vietnam Backstreet Tours
Hanoi madvandretur
45 anmeldelser
Anmeldt d. 3. oktober 2023

Helt igennem glimrende tur med en rigtig engageret, gæstfri, imødekommende og ikke mindst super venlig guide, der var strålende til vise Hanois lokale genialiteter frem, som man ikke havde oplevet på anden vis. Kun store roser herfra.

Dato for oplevelse: oktober 2023
Tak, Christian R
Anmeldt d. 8. september 2023

Helt fantastisk tur. Man fik oplevet hele byen. Virkelig god mad. Kan virkelig anbefales!
Nam var en virkelig god chauffør, der var virkelig god til at fortælle

Dato for oplevelse: september 2023
Tak, Caroline F
Anmeldt d. 23. august 2023 fra mobile enheder

Det var en hyggeligt en dagstur igennem byen Hanoi! guiden var god og nem og forstå, han var god til at forklar om de forskellige steder vi besøgte👌🏼
Vi nyd turen 👌🏼

Tak, christian b
Anmeldt d. 15. august 2023 fra mobile enheder

Meget forklarende guider undervejs på rigtig fint engelsk. Tonny og Masa var vores guider. Det var en god måde at se flere dele af byen på.

Tak, Wander29399643742
Anmeldt d. 14. juli 2023

Klar anbefaling! Virkelig sød og serviceminded personale. God engelsk guid. På denne tur får du mange forskellige sider af Vietnam af se 🇻🇳

Dato for oplevelse: juli 2023
Tak, Resort02797665753