Åben i dag: 08.00 - 23.30

Hanoi madvandretur
8 anmeldelser
fra 38,00 US$
fra 59,00 US$

Fantastisk oplevelse med Tim, Chu og de andre backstreet boys. Super søde og vi fik set en masse spændene i Hanoi! Jeg kan kun anbefale denne tur:)

Tak, Asta M

Meget god oplevelse. Vi fik en meget god behandling og et virkelig godt indblik i kulturen og ting vi ellers ikke ville have set. Det er en stor anbefaling herfra og klart pengene værd.

Dato for oplevelse: januar 2023
Tak, 970signel

Havde en fantastisk oplevelse med vores turguide Tim. Ham og de andre drivers var super søde og turen var virkelig skøn. Stor anbefaling

Dato for oplevelse: januar 2023
Tak, mariadL1757DB
Anmeldt d. 22. november 2022 fra mobile enheder

Wow en fed tur vi lige har været på! Guiden Martin er utroligt god til at fortælle om kulturen, traditionerne og hverdagen i Hanoi! På motorcykel tager de en væk fra alle turisterne og man kommer ind bagved hvor man fx ser hvordan de lokale handler! Alt i alt en mega spænende og oplevelsesrig tur - kan klart anbefales!!

Tak, Mathilde D
Anmeldt d. 22. november 2022 fra mobile enheder

Det var en super fed tur med massere af oplevelser! Martin var en super guide med en masse fede fortællinger omkring lokallivet i byen! Vi fik en masse lokal mad og drikkelse undervejs! (:

Dato for oplevelse: november 2022
Tak, V188QAmathiasm