“Vi lod os lokke af de gode”

Garden House 2 Restaurant
nr. 35 af 3.677 Restauranter i Hanoi
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Vi lod os lokke af de gode anmeldelser, men altså 5 stjerner er 2 for meget.
Ikke at der er noget galt, men maden er ikke boget særligt. God betjening og fint anrettet, men mangler lige det sidste for at kunne hæve sig over gennemsnittet. Vi ville vælge en anden.

Tak, KarstenV439

Anmeldt 16. september 2019 fra mobile enheder

En rigtig hyggelig restaurant. Det er lidt dyrere end ex streetfood, men man får også noget for pengene. Det smager rigtig godt. Personalet var rigtige søde og hjælpsomme. De hjalp os blandt andet med, at spise vores retter på en bestemt måde.

Dato for besøg: september 2019
Tak, TobiasT806
Anmeldt 15. september 2019 fra mobile enheder

Vi kan klart anbefale denne restaurant i “the old quarter” i Hanoi! Super service og lækker vietnamesisk mad og store portioner. Hyggelig indretning med lanterner og fair priser. Klart et besøg værd i Hanoi :-)

Dato for besøg: september 2019
Tak, mathiasnorholm
Anmeldt 18. juni 2019 fra mobile enheder

Vi havde en omgang mad, med en god afslappende stemning. Derudover fik vi god service af vores vært Hiuy til at forklare menuen. Priserne er lidt i den dyre ende men kvaliteten følger heldigvis med

Dato for besøg: juni 2019
Tak, tobiastang
Anmeldt 18. juni 2019 fra mobile enheder

Maden var virkelig god og servicen i top. Prisen er selvfølgelig også herefter, men sammenlignet med europæiske priser, er det ganske fornuftigt. Vores tjener Thuy var virkelig flink og opsat på at alt var i orden.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Oliver G

Rejsende, der kiggede på Garden House 2 Restaurant, kiggede også på

Har du været i Garden House 2 Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!