“Super god traditionel vietnamesisk mad”
Anmeldelse af Green Farm Restaurant

Green Farm Restaurant
nr. 39 af 2.899 Restauranter i Hanoi
Anmeldt 12. juli 2018 fra mobile enheder

Man bliver mødt af en ren vietnamesisk stemning, udsmykningen og tjenere. Super søde tjenere, der er hurtige når man spørger efter noget.

Tak, Camilla S

Anmeldt 12. juli 2018 fra mobile enheder

Dejlig frisklavet mad, lidt i den dyre ende i forhold til Vietnam, lidt turistet. Personalet er lidt forvirret men rigtig søde.

Tak, KatrineLK
Anmeldt 26. marts 2018 fra mobile enheder

Dejligt mad og søde severingspiger. Lidt forvirret personale, men det gjorde bare besøget endnu mere hyggeligt. Har været her 2 gange og begge gode oplevelser

Tak, Anna M
Anmeldt 17. marts 2018 fra mobile enheder

Vi skulle have en hurtig god aftensmad, og vi valgte dette sted pga. de ret så gode anmeldelser her på siden.
Maden var super - velsmagende, flot anrettet og billig ifht. mængden.
Dog virkede personalet meget forvirret og vi observerede dem flere gange vandre rundt med tallerkner som de ikke kunne placere. Desuden var ‘gadefangeren’ pænt belastende!

Tak, Mette S
Anmeldt 14. marts 2018 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad og god service! Vi kommer helt sikkert tilbage - og kan virkelig godt anbefale det! Fin til prisen

Tak, Global757076

Rejsende, der kiggede på Green Farm Restaurant, kiggede også på

Har du været i Green Farm Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!