Åben i dag: 10.00 - 17.00

Tjek kapacitetVis alle produktoplysninger

Google
Sådan kan du opleve Ha Food Tours
Anmeldt d. 25. november 2022 fra mobile enheder

Virkelig god oplevelse at gå rundt i den gamle bydel med Duy! Der var ikke særligt langt mellem de små hyggelige madsteder, og mens vi spiste, fortalte vores lokale ven en masse interessante historier. En af de bedste ture vi har været på i Vietnam!

Tak, Maps49310543273
Anmeldt d. 26. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi var på en privat streetfoodtour med Minnie rundt 8 forskellige steder i Hanoi. Det var en super god oplevelse og Minnie var god til engelsk og fortalte en masse om maden, om spisestederne og om Vietnam generelt. Store anbefalinger herfra :)

2  Tak, christinalykkegaardp
HaFoodTours_sales, Manager hos Ha Food Tours, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. oktober 2019

Jeg ville bare takke Dem for at deltage i denne street food-tur med os. Vi elsker virkelig at se nye ansigter i vores kundegruppe, og vi håber også, at du havde det en god tid, da vi har været din rejseguide.

Comeback til Vietnam snart, du er altid velkommen her!

Anmeldt d. 7. juli 2019

Great tour by our guide Derek.
Rigtig meget lækkert mad og et god råd vil være at smide pinde væk og bede om en gaffel.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, DayTrip822537
Anmeldt d. 23. februar 2019 fra mobile enheder

Vi var en lille gruppe på 5, der blev ført gennem Hanois små gader i det gamle kvarter af Minh og præsenteret for små Vietnamesiske specialiteter lige fra Spring Rools til æggekaffe. Minh var en helt fantastisk guide - smilende og fortællende. En tur man ikke må gå glip af.

Dato for oplevelse: februar 2019
Tak, Helle K
Anmeldt d. 22. juli 2018 fra mobile enheder

Vi havde en rigtig god tur med Jenny rundt i Hanois gader, og besøgte steder vi aldrig havde turde besøge selv. Jenny er utrolig god til engelsk og kunne svare på alle vores spørgsmål om Vietnam og vietnamesisk kultur. Hun gav os en følelse af at være på tur med en veninde i stedet for en guide. De bedste anbefalinger fra os.

Tak, Rikke D