Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (896)
Filtrer anmeldelser
897 resultater
Medlemsvurdering
392
311
117
44
33
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
392
311
117
44
33
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 897 anmeldelser
Anmeldt 2. januar 2016

En skuffende oplevelse. På trods af, at vi fik aftalt at vi kunne ankomme efter, at vi havde tjekket ud på vores gamle hotel, fik vi lov til at vente 2 1/2 time på, at få vores værelse. Dette forgik ved en fyldt swimmingpool, hvor vi sad med vores ting. Derefter fik vi vores værelse, som lå ud til "barstreet", og ikke det værelse vi havde set på, som lå dejligt ud til poolområdet. På værelse var der sat kondomer frem. Dette på trods, at vi havde booket værelse til 2 voksne og 1 barn. Væggene var så tynde, at man kunne høre hele samtaler og endda lugte cigaretrøg fra tilstødende værelse. Servicen i receptionen er ikke eksisterende. Vi havde betalt for 4 nætter, men valgte at tjekke ud efter 3. Det tog næsten een time, at få vores regning. Dette på trods, at der ingen andre gæster var i receptionen og vi havde en chauffør der stod og ventede. Dette hotel svarer overhoved ikke til en Centara standard.

Overnattede: december 2015
Tak, Birgitte V
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Jonas S, General Manager hos Centara Pattaya Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. januar 2016
Google Oversæt

Dear Guest,
Thank you for making this review and bringing your comments to our attention. Rest assure we always try to met all guests expectations. Check in time is up to 14.00, which is international standard. If we can arrange the room faster, we will, however in this case as had very high occupancy we could not. In our record and cameras you arrived 13.09PM and got your room 13.40PM. In your reservation voucher there is no request on any specific building or floor. In our record we also made a courtesy call to check with you so everything with your stay. We are sorry we could completely met your expectations this time. You are welcome to contact me direct for any further comments, and I remain,
Sincerely Yours,
Jonas Sjostedt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 4. juli 2017

  • Overnattede: juli 2017, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Jonas S, General Manager hos Centara Pattaya Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 3. juli 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juli 2017, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Jonas S, General Manager hos Centara Pattaya Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 3. juli 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med venner
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Jonas S, General Manager hos Centara Pattaya Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 2. juli 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Jonas S, General Manager hos Centara Pattaya Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser