Anmeldt 12. juli 2015 fra mobile enheder

Stort hotel med 24 etager. Værelserne er ok. Med kaffe, te og Lille køleskab. På toppen er der en kinesisk restaurant, læger nede massage, pool - Kun 1.2 m. dyb. Flot fitnesscenter mm. Ligger tæt på natmarked og i øvrigt meget centralt.

Overnattede: juli 2015, rejste med familie
Tak, Michael A
Anmeldt 19. april 2015 fra mobile enheder

Dejlig tæt på alting..nat marked med forskellige ok spisesteder og mange lokale boder
Rigtig høflige og kompetente medarbejdere...deres laundry service var utrolig hurtig vi havde været på tur på river kwai og havde vasketøj som blev afleveret kl.8.00 og da vi kom tilbage kl.17 var det klaret til UG

Overnattede: april 2015, rejste som par
Tak, Anni A
Anmeldt 22. maj 2014

Dejligt hotel vi nu har brugt de sidste 10 År når vi har været i Chiang Mai, der er altid dejlige og imødekommende personale, lækker swiming pool med godt børne område. Hotellet er lidt slidt, og kunne godt trænge til en større omgang, men det er renligt.

• Overnattede: april 2014, rejste med familie
1  Tak, Travelnaut66
Anmeldt 7. februar 2014

Hotellet er af en anseelig størrelse og ligger meget centralt i forhold til nighbazar og byliv. Sammenholdt med prisen kan du finde væsentlig bedre hoteller til billigere penge.

God morgenmadsbuffet med stort udvalg, men du skal ikke komme som den sidste, så vil der være en del der mangler.

Værelserne er ok stand, men så heller ikke mere..

• Overnattede: november 2013, rejste alene
Tak, HenrikMoller
Et TripAdvisor-medlem
Brøndby, Danmark
Anmeldt 17. juli 2013

Dette hotel kan bestemt ikke anbefales. Værelset var med to døre til de tilstødende værelser, der var meget lydt og på et af de værelser blev der røget, så vores værelse stank af røg. Et kedeligt og trist værelse, hotellet var slidt, mørkt og beskidt. Morgenmaden var meget kedelig og ikke særligt stort udvalg, det der var var mest baseret på asiater. Morgenmadsrestauranten var brun, mørk og trist. Internettet kostede Bath 150, det er dyrt.

Værelsestip: Tror ikke der på det her hotel er nogle gode værelser, hele hotellet var mærk og trist.
  • Overnattede: april 2013, rejste som par
Tak, Et TripAdvisor-medlem