Åben i dag: 00.00 - 23.59

fra 50,62 $
fra 50,62 $
fra 29,95 $
Anmeldt d. 21. januar 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt marked - lækker StreetFood, men lidt højere priser end mindre turistede markeder.
Du kan finde alverdens forskellige ting.

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, klausd612
Anmeldt d. 16. januar 2020 fra mobile enheder

Få spisesteder kan anbefales. Mange flotte håndværk, men industriel lavet.
Der kan både spises godt, laves en god handel og det stik modsatte. Så se dig godt for og tæl altid til 10 før du accepterer noget som helst. Om det så er regningen på det mad du lige har spist, så husk at regne efter.

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, TommyS658
Anmeldt d. 27. marts 2019 fra mobile enheder

Udemærket stemning
Ikke så meget anderledes end andre steder i Thailand.
Blanding af mad, tingel-tangel og andre ligegyldige dimser, som man kan købe til 1/10 af prisen i china town i Bangkok.

Dato for oplevelse: marts 2019
Tak, smoerch
Anmeldt d. 9. januar 2019 fra mobile enheder

Mange gode boder med forskellige købsmuligheder. Man skal prutte om priserne, men folk er flinke og venlige.

Dato for oplevelse: januar 2019
Tak, Dreier_Hansen
Anmeldt d. 8. januar 2019 fra mobile enheder

Vi gik rundt og så på alle de boder der var med tøj samt andre varer og street kitchen.
Selvom der var mange mennesker kan det varmt anbefales

Dato for oplevelse: januar 2019
Tak, lfuursted