“Fantastisk mad, lækkert lille hyggeligt sted :-)”
Anmeldelse af Its Good Kitchen

Its Good Kitchen
nr. 56 af 2.727 Restauranter i Chiang Mai
Køkkener: Thai, International
Anmeldt 28. januar 2020

Har for nyligt været i Chiang Mai og besøgte Its Good Kitchen flere gange. De laver den mest vidunderlige mad med friske råvarer, der er en super hyggelig atmosfære og konceptet er at alle borde bliver fyldt op, genialt :-)

Tak, joanh866

Anmeldt 23. januar 2019 fra mobile enheder

Rigtig god oplevelse. Maden var utrolig velsmagende og flot serveret. Det var lidt længe om at komme men det var også fyldt med gæster på restauranten.
Rigtig god mad oplevelse - også for børnene.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, Daddyholm
Anmeldt 13. januar 2019 fra mobile enheder

Når man går forbi stedet ligner det præcis alle andre steder, ikke fancy.
Jeg fandt denne restaurant på TripAdvisor, og fortryder ikke.
God og billig mad.
4,5⭐️

Dato for besøg: januar 2019
Tak, jeppe4000
Anmeldt 26. august 2018

Super lækker thaimad. Derudover koster det næsten ingenting. En ret koster mellem 60-120 Bat. Jeg fik selv en ret til 80 Bat, som bestod af grøntsater og svinekød stegt i sød-chili med ris.

Dato for besøg: august 2018
Tak, Emilie P
Anmeldt 19. marts 2018

Var her til aftensmad. Passende udvalg på menukortet. Servering på rimelig tid. Maden lækker og veltillavet. Service smilende og venlig.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, GAage

Rejsende, der kiggede på Its Good Kitchen, kiggede også på

Chiang Mai, Chiang Mai Province

Har du været i Its Good Kitchen? Fortæl om dine oplevelser!