“dejligt sted men kedelig mad”
Anmeldelse af The Riverside

The Riverside
nr. 231 af 2.727 Restauranter i Chiang Mai
Køkkener: Thai, International
Velegnet til: Barhygge, Romantisk, Store grupper, Lokalt køkken, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Aftensmad, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 28. januar 2020

Riverside er faktiske et rigtigt hyggeligt sted med rigtig god betjening men maden er ikke værd at skrive hjem om...De har alt for mange retter på menukortet og det kommer alt for hurtigt og er bare ikke spændende. Vi har besøgt steder flere gange og kommer ikke igen desværre...

Dato for besøg: december 2019
Tak, joanh866

Anmeldt 12. april 2018 fra mobile enheder

Stemningen er helt klart det afgørende for denne restaurant/bar. De har utrolig mange drinks, retter og desserter at vælge imellem, og de var også ganske fine, dog var min egen tiramisu frossen... men stedet og stemningen var til gengæld rigtig godt. Vi fik dessert og drinks, så derfor ved jeg ikke, hvordan maden er.

Dato for besøg: april 2018
Tak, lisep679
Anmeldt 9. november 2017 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg var herinde at spise den 8/11-17 . Det var så fantastik mad og professionel betjening. Det er slet ikke sidste gang vi er her. Der var bare så hyggeligt med live musik. Og super god stemning . Og så lige på floden. Helt bestemt et besøg hver .

Dato for besøg: november 2017
Tak, GitteP187
Anmeldt 8. august 2016 fra mobile enheder

Lækkert sted at spise, man kan både vælge thaimad eller western food. Det er et meget populært sted at tage hen og kan klar anbefales hvis man er til lækker mad og hygge ved floden!

Dato for besøg: august 2016
Tak, Jeanette H
Anmeldt 14. juni 2016 fra mobile enheder

Denne restaurant var helt i top, flot mad, velsmagende, spændende anrettet, vil helt sikkert spise her igen. Kan anbefales på det varmeste.

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, anne682016

Rejsende, der kiggede på The Riverside, kiggede også på

Chiang Mai, Chiang Mai Province
Chiang Mai, Chiang Mai Province

Har du været i The Riverside? Fortæl om dine oplevelser!