“På toppen af Bangkok og så halvvejs ned igen.”
Anmeldelse af Sirocco Restaurant

Sirocco Restaurant
nr. 174 af 11.274 Restauranter i Bangkok
Velegnet til: Særlige lejligheder, Smuk udsigt, Barhygge, Romantisk
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Silom
Anmeldt 20. april 2017 fra mobile enheder

Udsigten i top, betjening i top men maden lever langt fra op til prisniveauet.
Så nøjes med en drink mens du nyder en fantastisk udsigt over Bangkok og tag så elevatoren ned igen og brug pengene på middag et andet sted.

Tak, Jakob H
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 13. marts 2017 fra mobile enheder

Udsigten er fantastisk. Det kan blæse en del og det er en smule generende, men det følger med, når man sidder på toppen. Vi valgte tasting menuen. Rigtig fin mad, som er flot anrettet og smager rigtig godt. MEN det matcher ikke helt resten - heller ikke prisen. Tjenerens engelske var for dårligt til en restaurant i den kaliber, men der ligger også en lille menu, så man kan bare læse hvad man får. En rigtig god aften og god oplevelse - bestemt!!!

Tak, RasmusO
Anmeldt 18. oktober 2016 fra mobile enheder

Beliggenhed med udsigt, aldeles enestående udsigt.
Vi fik chefs testing menu med tilhørende champagner. En rigtig fantastisk oplevelse på pænt gourmet niveau med gode valg af champagner. Prisen er som gourmet restaurant i Danmark.

Tak, Strandmark
Anmeldt 21. september 2016 fra mobile enheder

Sidste Aften i Bangkok sku vi naturligvis på Sirocco når nu vi boede på hotellet. Vi havde ikke rigtig nogen forventninger til maden, da vi vidste det var fransk køkken. Men vi blev enige om at de 2000kr vi spendere på 2 hovedretter og 1 salat var var tilbehør til den fantastiske udsigt vi fik over Bangkok:).

Så vil man opleve "skyline" i Bangkok vil jeg klart Anbefale man tag i skybaren og får nogen gode drinks istedet.

Tak, Raja_Ozzy
Anmeldt 20. maj 2016 fra mobile enheder

Det er vildt. Her er en helt fantastisk udsigt. Man kan tage elevatoren op gratis. Men at købe en drink eller andet koster meget. Og det er helt ok, for stemningen heroppe er fantastisk, og selvfølgelig skal det koste noget

Tak, peder kim l

Rejsende, der kiggede på Sirocco Restaurant, kiggede også på

Bangkok, Thailand
Bangkok, Thailand

Har du været i Sirocco Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!