“dyr, dyrere, dyrest sirocco”
Anmeldelse af Sirocco Restaurant

Sirocco Restaurant
nr. 176 af 11.485 Restauranter i Bangkok
Velegnet til: Barhygge, Romantisk, Særlige lejligheder, Smuk udsigt
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Silom
Anmeldt 19. februar 2016

havde booket bord 3 mdr inden så vi fik nok det bedste bord der var, og hold nu op en udsigt, it was breathtaking. vi boede på lebua så det var bare 20 etager op med elevatoren. vores tjener var meget opmærksom hele aftenen. vi var 2 voksne og et barn på 6 år og han fik en pastaret og en smoothie. min partner bestilte en menu og jeg bestilte lidt af det hele på menuen. foie gras, øster, caviar, kobe osv. køkkenet er meget fransk inspireret og får mange af deres råvare fra europa. regningen blev 85000 bath ca. 18500 skr hvilket er sindsygt mange penge for vel lavet mad uden wow faktoren. skal helt sikkert spise der igen men for en mindre menu.

Tak, mickie c

Anmeldt 20. maj 2015 fra mobile enheder

Superdyrt og maden var ikke pengene værd (sene i bøffen), vi havde glæder osmen blev skuffede. Udsigten til gengæld var formidabel og betjening fænomonal

Tak, Snalte
Anmeldt 16. januar 2015

Har haft den fornøjelse at bo på hotellet og været oppe og spise på Sirocco og det har været en sand fornøjelse hver gang. Udsigten er bare i sig selv det hele værd, men maden, servicen og stemningen er super hver eneste gang. Så er man i Bangkok kan det klart anbefales at tage omkring, om ikke andet til en drink i Skybar :)

Tak, Claus N
Anmeldt 19. november 2014 fra mobile enheder

At spise på Sirocco er et must hvis man kommer til Bangkok. Aldrig har vi oplevet en udsigt som denne.
Der er høj service og maden er gourmet anrettet og høj standard, men lige netop maden giver vi kun 3 store stjerner ifht. forventning og omdømme.
Ta evt en drink efter maden i The Dome...cirkulær bar på samme etage. Også kendt fra en scene i 'Hangover in Bangkok'

Tak, HNGlostrup
Anmeldt 4. november 2014

At sidde udenfor på 63. etage og spise med live jazz i baggrunden er sgu ikke så ringe endda...ret fantastisk oplevelse. Maden er international og godt lavet, omend ikke helt på topniveau.

Tak, Tixrix

Rejsende, der kiggede på Sirocco Restaurant, kiggede også på

Bangkok, Thailand
Bangkok, Thailand

Har du været i Sirocco Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!