Åben i dag: 10.00 - 22.00

fra 26,40 $
fra 57,61 $
fra 53,90 $
Anmeldt d. 14. august 2019 fra mobile enheder

Vi var lidt chokeret over, at det lignede et indendørs Bazaar, men det var hyggeligt og vi fik set os rundt og kigget på souvenirs osv.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, Firatyes
Anmeldt d. 31. januar 2019 fra mobile enheder

Rigtig fint center, med gode butikker, hvor hele familien har mulighed for at handle.
Gode toiletfaciliteter.
Vi var også i deres aquarium, meget flot og fascinerende for hele familien

Dato for oplevelse: januar 2019
Tak, PernilleKKJ
Anmeldt d. 7. januar 2019 fra mobile enheder

Bangkok er fyldt med flotte centre, og dette Ingen undtagelse. Dette er i den mere ekslusive ende. Her finder du Chanel, Louis Vuitton, Hermes og mange flere.

Et besøg værd!

Dato for oplevelse: januar 2019
Tak, 888rikker
Anmeldt d. 29. december 2018 fra mobile enheder

Det er en rigtig god shopping center, hvor man kan finde alt fra mellemklasse mærker til luksus mærker. Meget pænt og overskuelig center

Dato for oplevelse: december 2018
Tak, mariabA7710BZ
Anmeldt d. 29. december 2017 fra mobile enheder

Dette shoppingcenter rummer alle de store mærker. Det er virkelig eksklusivt. Et besøg værd også selvom man ikke køber noget.

Dato for oplevelse: december 2017
Tak, Clauslj