Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (6.340)
Filtrer anmeldelser
6.340 resultater
Medlemsvurdering
3.433
1.898
604
256
149
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
3.433
1.898
604
256
149
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 6.340 anmeldelser
Anmeldt d. 24. marts 2018 fra mobile enheder

Værelserne var slidte. Gamle pletter på gulvtæppet. Badeværelset var slidt. Vi kunne fint være 4 i værelset. Beliggenheden var super. God båd service til den anden side hvor alting sker. China town er et must See. Lille vand på hotellet koster 250 thb = 45kr!! Skybaren har god udsigt, men også til tomme lommer. Alt for dyrt. Vi spiste på Baiyoke tower (83 etage) for det samme for en familie som en øl, en drink of to sodavand på Millennium. Ikke det værd. Tag istedet en kanal tur med båden. Rigtig god tur. Tag ikke longtale. De suser forbi. Hotellets båd sejler langsommere og man får meget ud af turen og man ser hvordan thaierne lever i Bkk ud til kanalerne.

Overnattede: marts 2018, rejste med familie
1  Tak, JLoogElo
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Millennium Hilt... H, Director of Operations hos Millennium Hilton Bangkok, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. april 2018
Google Oversæt

Dear JLoogElo,

Greetings from the Millennium Hilton Bangkok!

Thank you for choosing the Millennium Hilton Bangkok as your hotel during your recent visit and for taking the time to provide us with your valuable feedback.

I would like to sincerely apologize for reflect dissatisfaction about your recent experience in our property. I have relayed your comments to the respective departments, our hotel does go through a soft refurbishment at the moment. This valuable feedback allows us to continually monitor and improve both quality of our products and standards of services provided.

Please do contact me directly on your next visit I make personally sure that we offer you only the best quality service that you are accustomed to at Hilton Hotels.

Rest assured that our team members endeavor to make a concerted effort to achieve ultimate guest satisfaction and we hope to have the opportunity to welcome you back in the not too distant future.


Sincerely,

Josef Mikulka
Director of Operations
Millennium Hilton Bangkok

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 18. august 2017

Efter en oplevelsesrigt dag i centrum af dufte, larm og sanselige indtryg er placering af hotellet et perfekt sted. Dog synes taxi chaufførerne at have svært at finde stedet. Service kan ikke blive meget bedre fra personalet og det er fra concierge, receptionen, servicefolkene, restaurant, stuepigerne og ikke mindst tjenerne i lounge på 31. etage. Vær forberedt på larm fra børn ved svimmingpool område hvis der skulle nogen. Personalet holder dem ikke tilbage hvis de er højlydte som børn er. Boede på hotellet 1 uge men kunne kun bruge poolen 2 gange, da vi var så uheldige at de øvrige dage passede sammen med småbørns familierne.

  • Overnattede: august 2017, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Hotels & Resorts
Tak, lsantos66
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Millennium Hilt... H, Director of Operations hos Millennium Hilton Bangkok, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. august 2017
Google Oversæt

Dear lsantos66,

Greetings from the Millennium Hilton Bangkok!

Thank you for choosing the Millennium Hilton Bangkok as your hotel during your recent visit and for taking the time to provide us with your valuable feedback.

Thank you for sharing your recent experience at our hotel. I do sincerely apologized for noisy from children at swimming pool area. Your comments have been shared with the relevant department heads and team members concerned. I would like to highlight that as you rightly mentioned we are bit away from the city center, however I do hope that our magnificent views as well as complimentary shuttle boat transportation would compensate for the further distance to the city.

Rest assured that our team members endeavor to make a concerted effort to achieve ultimate guest satisfaction and we hope to have the opportunity to welcome you back in the not too distant future.

Sincerely,

Josef Mikulka
Director of Operations
Millennium Hilton Bangkok

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 13. august 2017

reception:mangelfuld information, ingen information om hotel service , morgenmad og lignende, andet hvis vi selv henvendte os, er andenrangs kunder da vi havde booket ved hotels.com. mangelfuld rengøring ved ankomst. glemte håndklæder til os midt i opholdet. Poolområde: larm og plasken fra børn, personale ligeglade trods henvendelse flere gange, den time vi var der. Morgenmad: mange forskellige ting men af lav kvalitet: hårdt brød (måske opvarmet flere gange), bacon enten hårdt eller slasket, pølser tørre og kedelige, personale meget sløve til at komme med kaffe, et par af dagene kom de slet ikke men blev sure da vi selv tog. Shuttlebåden fantastisk og personalet her venlige og smilende. Måske resten af personalet burde lære noget af mandskabet på bådende. Kan ikke anbefales, da mange andre hoteller i bangkok er meget bedre til samme eller lavere pris.

Værelsestip: jo højere op jo bedre udsigt
  • Overnattede: januar 2017, rejste som par
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, Mads P
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Millennium Hilt... H, Director of Operations hos Millennium Hilton Bangkok, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. august 2017
Google Oversæt

Dear Mads P,

Thank you very much for your loyalty and for choosing to stay again at Millennium Hilton Bangkok and for taking the time to write us. We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards.

It is only through this valuable tool that we are able to gain first hand feedback about our performance hence allowing us to monitor and further enhance our services by focusing on your needs as a guest in the hotel.

I was very concerned to read your comments which reflect dissatisfaction about your recent experience in our property. On behalf of the entire staff and Management, I would like to sincerely apologize for this bad experience. As hoteliers, our mission is to provide high quality services to our guests in order to ensure their satisfaction.

As you can imagine, all guest commentaries are seriously taken and all respective departments are alerted in order to make changes as deemed necessary to maintain our hospitality standards. I would like to thank you for bringing the issues of our breakfast quality and services to my attention and I already relayed your experience to our relevant Department Heads for their immediate action as I cannot accept such feedback about our property. I will do the follow up with them based on the points which were not up to your expectations and satisfaction to ensure that we will just offer a top quality service.

We are grateful for your comments as such information enables us to continually monitor and improve the service we are offering. We do pride ourselves on our exceptionally high standard of service and I do sincerely hope you will not judge us solely on the basis of this particular experience.

We are aware that your opinion of our service has been affected by the handling of your concerns and do hope that in time, you will give me the privilege to welcome you back in our property to regain your confidence.

Please contact me directly when planning your next visit, I would be delighted to handle your reservation and will personally ensure you receive the level of service you are accustomed to at Hilton.

We place great value on your custom and your continued relationship with Hilton. I look forward to welcoming you once more to Millennium Hilton Bangkok in the near future.

In the meantime, if I can be of any assistance, please do not hesitate to contact me

Josef Mikulka
Director of Operations
Millennium Hilton Bangkok

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 5. januar 2017

Dejligt hotel super god service hotellet har en gratis båd over floden. Må sige man skal prøve deres morgen mad Super lækkert med alt hvad der hører til og den lounge på 31 sal er en oplevelse med den udsigt

  • Overnattede: december 2016, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Hotels & Resorts
Tak, jeffolander
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Millennium Hilt... H, Director of Operations hos Millennium Hilton Bangkok, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. januar 2017
Google Oversæt

Dear jeffolander,

Greetings from the Millennium Hilton Bangkok!

Thank you for choosing the Millennium Hilton Bangkok as your hotel during your recent visit and for taking the time to provide us with your valuable feedback.

We are pleased to learn that you have enjoyed your overall stay with us especially the good service and delicious food offering. Your comments have been shared with the relevant department heads and team members concerned. This valuable feedback allows us to continually monitor and improve both quality of our products and standards of services provided.

Rest assured that our team members endeavor to make a concerted effort to achieve ultimate guest satisfaction and we hope to have the opportunity to welcome you back in the not too distant future.

Sincerely,

Josef Mikulka
Director of Operations
Millennium Hilton Bangkok

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 16. november 2016

Hilton Honour Gold. Datoen for dette ophold var Apr. 2011.

Jeg har længe villet skrive denne anmeldelse, først nu tager jeg mig sammen.

Hotellet er ikke billigt, når det så er sagt så syntes jeg pengene er så godt at det bliver "billigt" set i lyset af value for money. Hotellet ligger på den "forkerte" side af floden, men det betyder intet, da hotellets shuttle-båd sejler dig lige over til BTS stationen. Ikke noget med at sejle på minuttal 00 og 30, nej de sejler når de ikke kan se flere personer på broen som ønsker at komme med denne gang. De sejler konstant, så ingen problemer der.

Personalet er professionelle og super søde. Jeg taler glimrende Thailandsk, men jeg lagde alligevel mærke til, hvor godt personalet alle taler fint engelsk.

Jeg boede på sydsiden, executive floor. Rigtigt fint værelse, god og grundig rengøring, sågar lettere oprydning.... Jeg roder lidt, så det passede mig glimrende.

Jeg boede på hotellet i små tre uger, så det var faktisk lidt vemodig a tage afsked med det super søde personale. Jeg er så spændt på hvordan hotellet tager sig af os, når jeg vender tilbage med min familie, så bliver børnevenligheden sat på prøve. To voksne og fire børn. Efter dette kommende ophold, skal jeg nok beskrive nærmere og de opfylder vores forventninger.

En lille historie om den episode, hvor hotellet virkeligt vandt mit hjerte. Ved siden af hotellet ligger en stor brandstation hvor jeg bijobber når jeg er i Bangkok (jeg er halv thailænder og halv Dansk). Efter en udrykning til en større brand, var jeg lidt træt da jeg kørte tilbage til hotellet på min motorcykel. Ved hotellets indkørsel overser jeg en modkørende taxi. Jeg kommer op og diskutere med chaufføren, jeg påtog mig hurtigt skylden, men han forlangte en latterlig stor erstatning for en lille bule i hans skærm. 10000 B var hans krav. Vi blev meget højrystet, tæt på korporlig da hotellets sikkerhedsvagt genkendte mig og kom løbene. Han fortalte at jeg var gæst på hotellet og hvis ikke han kunne tale ordenligt til mig, så skulle han øjeblikkeligt forlade stedet. Sikkerhedsvagten mæglede og vi blev enige om et beløb. 2500B hvilket var rimeligt. Jeg havde ingen kontanter på mig, vagten tog sin radio og et minut senere kom en medarbejder fra receptionen løbende med 2500 B i kontanter. "Its ok, we will just charge the room". Tak! Super service, skønt hotel.

Værelsestip: Højt, sydside. Så for man udsigten over hele Bangkok og floden.
  • Overnattede: april 2016, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Tak, Soren12347
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Millennium Hilt... H, Director of Operations hos Millennium Hilton Bangkok, svarede på denne anmeldelseSvarede 17. november 2016
Google Oversæt

Dear Soren12347,

Greetings from the Millennium Hilton Bangkok!

Thank you for your choosing to the Millennium Hilton Bangkok as your hotel during your recent visit and for taking the time to provide us with your valuable feedback.

We are pleased to learn that you have enjoyed overall your stay with us especially our good location, attentive service and excellent food offering. Your comments have been shared with the relevant department heads and team members concerned. This valuable feedback allows us to continually monitor and improve both quality of our products and standards of services provided.

Rest assured that our team members endeavor to make a concerted effort to achieve ultimate guest satisfaction and we hope to have the opportunity to welcome you back in the not too distant future.

Sincerely,

Josef Mikulka
Director of Operations
Millennium Hilton Bangkok

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser