Åben i dag: 00.00 - 23.59

fra 100,56 $
fra 49,91 $
fra 104,80 $
Anmeldt d. 17. september 2019 fra mobile enheder

Men når det kommer er det hurtigt og velfungerende og bedre end taxi og tuk-tuk. Lidt sjovt at kontrollørene er meget grundige og sikrer at folk kommer rigtigt af og på toget. Men disse procedurer tager også megen tid.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, dezz
Anmeldt d. 14. august 2019 fra mobile enheder

Vi var i Bangkok i 3 dage og selvfølgelig skulle vi prøve Skytrain. Det var ikke utroligt svært at finde rundt, da der er massere af skilte og flinke vagter der stod klar til at vise vej og hjælpe.

Tak, Firatyes
Anmeldt d. 22. juli 2019

Det er bare en super måde at transportere sig på. Prisen er rimelig og toget er rent og pænt. Herudover er det en god måde, at se Bangkok på og der sker hele tiden noget uden for vinduerne.

Tak, Morten1475
Anmeldt d. 15. juli 2019

Tag hellere sky train frem for taxi hvis du er i nærheden. Du kommer hurtigere frem end hvis du tager en taxi. Du skal være forberedt på mange mennesker i myldretiden men der er altid air con på.
Vi benytter altid sky train når vi skal på weekend marked hvor endestationen ligger lige op af markedet

Tak, EricJ1968
Anmeldt d. 9. maj 2019

Vi brugte denne transportform da den var velbeliggende i forhold til vores behov og hotellets beliggenhed

Dato for oplevelse: maj 2019
Tak, Ove M