“Let, køligt og billigt”

BTS Skytrain
Book på forhånd
69,69 $*
og derover
Bangkok om natten: Privat mad, drikke og...
nr. 2 af 584 aktiviteter i Bangkok
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 13. august 2018 fra mobile enheder

Start med at købe ét Rappid kort pr person og glem alt om mønter. Til cirka en uges forbrug rækker det at fylde ca 300 Bath på kortet pr. pers (40kr). Togene er dejlig kølige og du venter aldrig mere end 5 min. Det går fint at have eksempelvis klapvogn med omend morgen- og eftermiddagstiden nok bør undgås med små børn, men det kan sagtens lade sig gøre.

Tak, EBB608858650
Filtrér

Anmeldt 13. august 2018 fra mobile enheder

Iddelt hvis man ikke gider at sidde i kø, med taxi eller tuk tuk. Dejlig bekvemt, og masser af aircondition. Hvis man er 4 eller mere, kan det bedst betale sig at ta en taxi.
Men man kommer hurtigere rundt med BTS.

Tak, 580mortenb
Anmeldt 11. august 2018 fra mobile enheder

Man trækker billet i automat på stationen, og billetdamen kan veksle til mønter. Desværre meget begrænset rute, men nemt og hurtigt, da man undgår kø på vejene. Meget billigt i forhold til taxa.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, Charlotte W
Anmeldt 8. august 2018 fra mobile enheder

Vi havde 2 overnatninger i Bangkok inden vi skulle videre. Vi købte billet til BTS Skytrain, så vi kunne køre hele dagen frit. Det koster ca. 30 kr. En fin måde at komme hurtigt frem i byen.

Tak, Johnny A
Anmeldt 7. august 2018

Sjovt at køre med toget i et mylder af mennesker, men står som sid i en tønde, og fantastisk oplevelse hvordan Thaierne rejser sig op for børn, der kan vi lære noget.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, nettolak

Rejsende, der kiggede på BTS Skytrain, kiggede også på

Har du været i BTS Skytrain? Fortæl om dine oplevelser!