Åben i dag: 00.00 - 23.59

fra 69,85 $
fra 160,00 $
fra 13,40 $
Anmeldt d. 11. august 2018 fra mobile enheder

Man trækker billet i automat på stationen, og billetdamen kan veksle til mønter. Desværre meget begrænset rute, men nemt og hurtigt, da man undgår kø på vejene. Meget billigt i forhold til taxa.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, Charlotte W
Anmeldt d. 8. august 2018 fra mobile enheder

Vi havde 2 overnatninger i Bangkok inden vi skulle videre. Vi købte billet til BTS Skytrain, så vi kunne køre hele dagen frit. Det koster ca. 30 kr. En fin måde at komme hurtigt frem i byen.

Tak, Johnny A
Anmeldt d. 7. august 2018

Sjovt at køre med toget i et mylder af mennesker, men står som sid i en tønde, og fantastisk oplevelse hvordan Thaierne rejser sig op for børn, der kan vi lære noget.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, nettolak
Anmeldt d. 6. august 2018 fra mobile enheder

Skytrain skal opleves i Bangkok. Det er nemt og billigt og den hurtigste måde at komme igennem byen.

Tak, Lars T
Anmeldt d. 2. august 2018 fra mobile enheder

Skytrain er virkelig et godt system. Det er nemt at finde ud af og man kan komme tæt på steder man gerne vil.

Tak, maikenf2017