Åben i dag: 00.00 - 23.59

Sådan kan du opleve BTS Skytrain
fra 69,84 $
fra 160,00 $
Anmeldt d. 8. august 2018 fra mobile enheder

Vi havde 2 overnatninger i Bangkok inden vi skulle videre. Vi købte billet til BTS Skytrain, så vi kunne køre hele dagen frit. Det koster ca. 30 kr. En fin måde at komme hurtigt frem i byen.

Tak, Johnny A
Anmeldt d. 7. august 2018

Sjovt at køre med toget i et mylder af mennesker, men står som sid i en tønde, og fantastisk oplevelse hvordan Thaierne rejser sig op for børn, der kan vi lære noget.

Tak, nettolak
Anmeldt d. 6. august 2018 fra mobile enheder

Skytrain skal opleves i Bangkok. Det er nemt og billigt og den hurtigste måde at komme igennem byen.

Tak, Lars T
Anmeldt d. 2. august 2018 fra mobile enheder

Skytrain er virkelig et godt system. Det er nemt at finde ud af og man kan komme tæt på steder man gerne vil.

Tak, maikenf2017
Anmeldt d. 15. juli 2018

En Rigtig new måde at komme rundt på, hvis man er 1 eller 2. Hvis man er flere i det begynder det at blive dyre ind taxi med taximeter på. Dog vil jeg undlades de travlest tider om morgen og eftermiddag da man her kommer til at stå som en sild i en tønde. Husk at have små penge med til automaten, Da jeg flere gang oplevede at automaten til sedler var. I stykker

Tak, monellemannp