Åben i dag: 08.30 - 15.30

fra 53,30 $
fra 13,40 $
fra 40,80 $
Anmeldt d. 3. marts 2018

En stor oplevelse først at sejle på floden frem til Grand Palace og efterfølgende at komme inden for murene. Lidt ligesom at besøge den forbudte by i Peking. Den helt store oplevelse er jo besøget i templet hvor den store grønne Budda sidder. Dejligt at der ikke er en masse sikkerheds kontrol alle steder. Det er en afslappet og dejlig oplevelse at bevæge sig rundt i Grand Palace.

Tak, SvendAageN
Anmeldt d. 22. februar 2018 fra mobile enheder

Meget spændende sted. Vil anbefale en privat guide, da der er så mange informationer. Kom om formiddagen inden det bliver alt for varmt.

Tak, 483mariannet
Anmeldt d. 10. februar 2018

Absolut et "must see" såfremt du er i Bangkok. Fantastiske bygninger, udsmykninger, skulpturer etc.
Men også totalt stoppet med turister - især mange kinesere. Så om muligt - find et godt tidspunkt og afsæt mindst et par timer. 500 Bath pr. pers. i billetpris - men det er nu ok. På trods af de mange mennesker og den rigeligt turistede vinkel på det hele.

Tak, John T
Anmeldt d. 30. januar 2018

Paladset var fantastisk smukt og meget stort. På grund af meget trafik igennem Bangkok, nåede vi først derud ved 14 tiden, og det lukker kl. 16, så vær opmærksom på det!
Vi nåede dog at gå rundt lidt, og også ind i det store tempel, vildt flot.
Husk, at man skal være dækket helt til, ingen bare ben og arme.
Helt sikkert et besøg værd!

Tak, Kirsten C
Anmeldt d. 28. januar 2018

Man skal se det med egne øjne, for at se disse fantastiske bygningsværker og pagoder. Ufatteligt så smukt og detaljeret. Nogle flere hundrede år gamle og kostede mange mennesker og arbejdsår at opføre. Når man ser detaljerne forstår man det.

Tak, 6leifl