“Skal ses!”

Det Store Palads
Book på forhånd
43,97 $*
og derover
Rundtur til Bangkoks Grand Palace-kompleks og Wat...
nr. 6 af 617 aktiviteter i Bangkok
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: <1 time
Anmeldt for 10. februar 2018

Absolut et "must see" såfremt du er i Bangkok. Fantastiske bygninger, udsmykninger, skulpturer etc.
Men også totalt stoppet med turister - især mange kinesere. Så om muligt - find et godt tidspunkt og afsæt mindst et par timer. 500 Bath pr. pers. i billetpris - men det er nu ok. På trods af de mange mennesker og den rigeligt turistede vinkel på det hele.

Tak, John T
Filtrér

Anmeldt for 30. januar 2018

Paladset var fantastisk smukt og meget stort. På grund af meget trafik igennem Bangkok, nåede vi først derud ved 14 tiden, og det lukker kl. 16, så vær opmærksom på det!
Vi nåede dog at gå rundt lidt, og også ind i det store tempel, vildt flot.
Husk, at man skal være dækket helt til, ingen bare ben og arme.
Helt sikkert et besøg værd!

Tak, Kirsten C
Anmeldt for 28. januar 2018

Man skal se det med egne øjne, for at se disse fantastiske bygningsværker og pagoder. Ufatteligt så smukt og detaljeret. Nogle flere hundrede år gamle og kostede mange mennesker og arbejdsår at opføre. Når man ser detaljerne forstår man det.

Tak, Leif L
Anmeldt for 27. januar 2018 fra mobile enheder

Absolut et besøg værd for at se. Men men men det er den vildeste pengemaskine og man går rundt som sild i en tønde.
Vi havde børn med på 8 og 10 dom ellers er meget interesseret i kirker og bygninger men alle de mennesker ødelagde oplevelsen. Men flot og imponerende er det.

Tak, Dorthe K
Anmeldt for 21. januar 2018

Det store palads må man se - helt fantastisk bygningsværk! Vi havde en god guide med på turen. Husk lange bukser eller lang nederdel - det er påbudt. Man kan købe bukser for små penge på stedet. Du bør afsætte mindst 2-3 timer til besøget.

Tak, Spicy_12

Rejsende, der kiggede på Det Store Palads, kiggede også på

Har du været i Det Store Palads? Fortæl om dine oplevelser!