“Grand Palace”

Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: <1 time
Anmeldt 15. februar 2017

En stor samling Af fantastiske templer og bygninger. Kongepaladset, som dækker 1/3 af arealet bruges dog ikke længere af den kongelige familie.

Tak, Arne_Schmidt

Anmeldt 15. februar 2017 fra mobile enheder

Rigtig flot og stort palads, som man hurtig kan bruge flere timer på. Man skal være opmærksom på der er rigtig mange mennesker.

Tak, jbarnyj
Anmeldt 12. februar 2017

Sidst i januar besøgte jeg Grand Palace og det var nok det mest uheldige valg jeg gjorde ved opholdet i Bangkok - P.g.a. det kinesiske nytår og den Thailandske konges død sidste år var det fuldstændig umuligt at komme rundt på paladset, der var kinesere overalt

Tak, Kaj Ole L
Anmeldt 8. februar 2017 fra mobile enheder

Grand Palace var en stor oplevelse, og skal klart ses, men da vi var der, var dele af paladsen lukket af. Vi tror, det var pga. noget ceremoni for den afdøde konge, der var mange thai'er klædt i sort, der stod og ventede på at komme ind i det lukkede område. Der blev ikke informeret om dette, så det var lidt træls at betale 500 thb for kun at se en del af paladsen. Sørg for at tage lange bukser og skuldredækkende trøje på.

Tak, Mette S
Anmeldt 8. februar 2017 fra mobile enheder

The grand palace var en smugle skuffende da vi var inde og se det. Alle de gamle bygninger var flotte men da vi skulle se de nyere bygninger, havde kun Thai nationalitet adgang. Vi betalte 1000 bath for to personer som er rigtig meget for adgang i Thailand.

Det virkede meget kaos og politiet og vagterne havde ikke rigtig styr på op og ned..

Der skal bæres lange bukser til mænd og til kvinder lange bukser eller lang nederdel. Ingen bare skuldre og lukkede sko.
Klip klapper og leggings til kvinder er IKKE TILLADT.

Må sige at jeg godt kunne være foruden besøget.
Jeg fik en langt bedre oplevelse ved liggende Buddha, hvor der også er smukke templer og til entrepris 200 bath for to personer inkl. 2 flasker vand.

Tak, ChristianOrelius

Har du været i Det Store Palads? Fortæl om dine oplevelser!