Åben i dag: 08.00 - 18.00

Google
Sådan kan du opleve Daggryets Tempel (Wat Arun)
fra 72,99 $
fra 63,63 $
fra 56,56 $
fra 52,92 $
Anmeldt d. 17. november 2019 fra mobile enheder

Det bedste af templerne. Efter den liggende buddha tog vi båden over som koster 4 bath pr mand. Det vigtigt at gå efter den offentlige færge og ikke de andre private færger.
Wat arun er så smukt og et besøg værd. Indgang koster 50 bath.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, iboh404
Anmeldt d. 22. juli 2019

Dette tempel-kompleks er måske lidt undervurderet i forhold til Grand Palace. Men, det er virkeligt værd at se. Det ligger naturligt på sejlruten (iøvrigt på modsatte side af floden i forhold til Grand Palace).

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, Morten1475
Anmeldt d. 8. april 2019

Rigtig fint område med mulighed for at tage en båd over til modsatte side af floden.
Mange mennesker, mange souvenir butikker.

Dato for oplevelse: april 2019
Tak, Annette D
Anmeldt d. 22. marts 2019

efter min mening er det noget af det flotteste jeg har set i bangkok
Templet er lavet i kakler er er utroligt detaljeret
nem adgang med flodbåd.
Det skal bare ses.

Dato for oplevelse: marts 2019
1  Tak, carsten d
Anmeldt d. 16. februar 2019

Tur forslag til 3 oplevelse i Bangkok . Konge paladset ( husk vand og Nobel tøj)
Den liggende buda, samt watt arun. Tag højbanen til Taksin fra siam station. Der er tre muligheder med både den lokale 15 batt hop on hop of 20 batt turistbåden 60 batt eller
Hele dage 200 batt. Har i kræfter besøg Chantown er i trætte tag taxi til jeres hotel, det er en af de strenge ture i Bangkok med absolut et besøg hver. God tur

Dato for oplevelse: januar 2019
1  Tak, Jytte O