Åben i dag: 08.00 - 18.30

Google
Sådan kan du opleve Den Liggende Buddhas Tempel (Wat Pho)
fra 25,65 $
fra 41,54 $
fra 71,73 $
fra 54,20 $
Anmeldt d. 29. juni 2016 fra mobile enheder

Det var en rigtig fin liggende Buddha...i kæmpe størrelse... fine små templer og stupa'er rundt og "Buddha templet"...synes dog at der var mange mennesker, man skulle stå i kø for at få et godt billede af Buddha....entré 100 bath pr person også børn

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, 844stellas
Anmeldt d. 27. juni 2016

Det er meget fint at se, men for mig er det alt for meget turistpræget. Besøget var en indlagt oplevelse tur arrangeret af mit arbejde

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, rup1967
Anmeldt d. 1. juni 2016 fra mobile enheder

Virkelig en oplevelse og man tror ikke sine egne øjne - kæmpe Budda :) desuden kan man købe 108 mønter til at putte i 108 skåle som en ofring til guden

Dato for oplevelse: februar 2016
Tak, Mallebo
Anmeldt d. 26. maj 2016

Jeg var med 2 thaipiger på besøg i Wat Pho templet og det var imponerende at se den kæmpestore guld-Buddha som ligger ned og på den anden side skulle man putte mønter i skåle, 1 i hver af de måske 100 skåle, man køber for 20 baht en stor portion mønter i en skål og så skal man putte dem i skålene og huske at ønske noget, medens man gør det. Der var også en masse flot udsmykning at tage billeder af, det var en god oplevelse.

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, Erik H
Anmeldt d. 23. maj 2016 fra mobile enheder

Er fantastisk sted som bare bør besøges, og brug lidt ekstra på en guide og få historien om de mange forskellige Buddha statuer og bygninger . Der er en dejlig ro over stedet

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, fnuls