Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (8.148)
Filtrer anmeldelser
8.148 resultater
Medlemsvurdering
5.161
1.912
654
246
175
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
5.161
1.912
654
246
175
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
3-8 af 8.148 anmeldelser
Anmeldt d. 24. marts 2018 fra mobile enheder

Dette er nu vores 2. ophold på dette fremragende hotel og helt sikkert ikke vores sidste.
Værelserne er gode, udsigten er god og ligeledes er maden.
Her møder man altid smilende og venlige folk, uanset om man ankommer tidligt og skal tjekke ind eller om man skal ind i deres executive lounge, hvilket er med i prisen. Alle er bare venlige og smilende.
Det eneste negative er priserne i deres sky bar, hvilket er sky høje. Her kunne man godt skelne til, om man kommer ude fra eller bor på hotellet.
Alt andet er fantastisk.

Overnattede: marts 2018, rejste som par
Tak, PRO26
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Piangduan, General Manager hos lebua at State Tower, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. april 2018
Google Oversæt

Dear Pro26

Thank you so much for your wonderful comment to our hotel. We were delighted to have you here and happy to hear that you had a memorable experience with us. Your feedback is a great value message to our hotel and all our staff. We have shared your comment to our team.

One of our goal is to see our customer smile and always remember their experience with us. We wish that we could welcome you back to stay with us again for your next visit to Bangkok Please contact me directly I would be delighted to handle your reservation and will personally ensure you receive the best service from us.

Best regards. Piangduan L

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 14. marts 2018 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg boede 3 nætter på Lebua som afslutning på vores ferie i Thailand.

Vi havde høje forventninger til dette prangende hotel midt i Bangkok. De blev også opfyldt allerede da vi ankom i receptionen, hvor der var super god service! Ingen tvivl om det, alt var gennemført!
Den legendariske morgenbuffet skuffede absolut heller ikke... sushi og æg Benedict til morgenmad, hvem drømmer ikke om det?!

Desværre fik vi et rigtig dårligt værelse. Vi boede på 22. etage, i en superior city veiw suite.
Det var ærlig talt noget gammelt skrammel, og levede lang fra op til hvad resten af hotellet ellers lover.
Der var super lydt, vi kunne høre alt hvad naboerne foretog sig. Hver gang de brugte vand hos naboen larmede det på samme niveau, som havde vi en tændt støvsuger i gang midt i stuen! Hver gang de trykkede på deres stikkontakter kunne det også tydelige høres, ligesom vi kunne følge med i deres samtaler, og hvad de ellers foretog sig.... ikke så hyggeligt, og skuffende på et hotel af den standard!
Desuden var alle vandhaner uden blandings batteri, og mamor gulvet på badeværelset blev MEGET glat når det blev vådt!
Vi havde og forventet et par stole på altanen så vi kunne nyde en øl eller lignende derude, men det var der desværre ikke. Der stod kun aircondition anlæg og bladrede vand ud over gulvet...
Ikke helt den romantiske afslutning vi havde forventet.

Giver den 3 stjerne alligevel da service og morgenbuffet var i særklasse!

Overnattede: marts 2018, rejste som par
Tak, Pernille J
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Piangduan, General Manager hos lebua at State Tower, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. marts 2018
Google Oversæt

Dear Pernille

I was very concerned to read your comments which reflect dissatisfaction about your recent experience in our property. On behalf of the entire staff and Management, I would like to sincerely apologize for this bad experience. As hoteliers, our mission is to provide high quality services to our guests in order to ensure their satisfaction.

All guest commentaries are seriously taken and all respective departments are alerted in order to make changes as deemed necessary to maintain our hospitality standards. I would like to thank you for bringing the different issues to my attention and I already relayed your experience to our relevant Department Heads for their immediate action as I cannot accept such feedback about our property. I will do the follow up with them based on the points which were not up to your expectations and satisfaction to ensure that we will just offer a top quality service.

Please contact me directly when planning your next visit. I would be delighted to handle your reservation and will personally ensure you receive the level of service you are accustomed to at lebua.

I do hope you had a better experience in other areas of the hotel. Should your travel brings you to Bangkok again, we do hope you will grant us a second chance to look after you.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 3. marts 2018 fra mobile enheder

Hvis du har lyst til en aften i eksklusive omgivelser er Lebua et besøg værd. Lækre cocktails på toppen a Bangkok. Cocktails’ne er lækre, men er også til den lidt dyre side. Det er ikke et sted man behøver at bruge hele aftenen på, men hvis man har tid og har lyst til at opleve lidt eksklusivitet, skal man tage en tur forbi Hotellets skybar.

Overnattede: marts 2018, rejste med venner
Tak, 353mian
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Piangduan, General Manager hos lebua at State Tower, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. marts 2018
Google Oversæt

Dear mia N

Thank you so much for your wonderful comment to our hotel. We were delighted to have you here and happy to hear that you had a memorable experience with us. Your feedback is a great value message to our hotel and all our staff. One of our goal is to see our customer smile and always remember their experience with us. We wish that we could welcome you back to stay with us again for your next visit to Bangkok Please contact me directly I would be delighted to handle your reservation and will personally ensure you receive the best service from us. Thank you so much once again

Best regards. Piangduan L.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 11. februar 2018 fra mobile enheder

Mine forventninger til dette hotel har nok været for høje. Første indtryk når man ankommer er at det ser lækkert ud. Vi fik et værelse med udsigt til "vandet" på 27. Etage. Værelserne er bestemt ikke pengene værd, de er meget slidte og der er intet luksus over det. Morgenmaden var fin, der var rigtig meget at vælge mellem men alligevel har vi fået det meget bedre andre steder, så vi var ikke imponeret. Virkelig ikke pengene værd og vi kommer bestemt ikke tilbage.

Overnattede: januar 2018, rejste som par
Tak, Frk G
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Piangduan, General Manager hos lebua at State Tower, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. februar 2018
Google Oversæt

Dear Frk G

I was very concerned to read your comments which reflect dissatisfaction about your recent experience in our property. On behalf of the entire staff and Management, I would like to sincerely apologize for this bad experience. As hoteliers, our mission is to provide high quality services to our guests in order to ensure their satisfaction. All guest commentaries are seriously taken and all respective departments are alerted in order to make changes as deemed necessary to maintain our hospitality standards. I would like to thank you for bringing the different issues to my attention and I already relayed your experience to our relevant Department Heads for their immediate action as I cannot accept such feedback about our property. On the another hand, I do hope you had a better experience in other areas of the hotel. Should your travel brings you to Bangkok again, we do hope you will grant us a second chance to look after you

Best regards
Piangduan

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 24. juli 2017 fra mobile enheder

Vi havde desværre kun 1 nat her. Men hvis tiden havde været til det, havde vi gerne taget flere. Fantastisk stor værelse på 55 m2. Vildt lækker og stor morgenmads buffe. Skønt pool området og lækkert motioncenter. Her får man virkelig meget for pengene.

Overnattede: juli 2017, rejste som par
Tak, MilleM4
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser