Anmeldt 2. december 2014

Asia Hotel Bankok er en enestående mulighed for en enkelt eller to overnatninger inden turen går hjem. Hotellet er centralt placeret, med direkte adgang til Skytrain. Vi blev straks opgraderet til et større værelse helt i toppen af hotellet, hvilket gav mindre støj og en meget bedre udsigt :-)
De sidste indkøb var lette at overskue med denne centrale placering og den efterfølgende tur til lufthavnen (Suvarnabhumi Lufthavn) er ganske overskuelig.

• Overnattede: november 2014, rejste som par
2  Tak, Tommy L
Anmeldt 15. august 2014 fra mobile enheder

Dette hotel lever på ingen måde op til forventningerne - gammelt 70'er hotel, slidt og kedeligt. Vi havde et Premier værelse som simpelthen var så skuffende - beskidte vinduer, to enkeltsenge og generelt bare et træt værelse.

Da vi var der slukkede de ydermere for aircondition en hel dag.

Maden var ikke særlig imponerende.

Personalet var meget lidt hjælpsomt og alting foregik meget gammeldags og langsomt

Overnattede: august 2014
Tak, TravelingIsLife
Anmeldt 3. august 2014

Havde 2 overnatninger på hotellet, som ligger super central. Dejligt værelse med fint badeværelse - inkl. badekar. Hotellet har også en swimmingpool, hvor man kan slappe af - meget dejligt. Morgenmaden er en stor buffet - fungerer perfekt. Smart at man kan tage elevatoren til 2. sal og så derfra gå ud og tage SkyTrain til lufthavnen (varer ca. 45 min. og kostede - juli 2014 - bath 50).

Værelsestip: Når man går ud af hotellet og ned til højre, kommer man lige over floden. Her kan man tage en vandtaxi op til templerne, paladset mm. Koster 17 bath per person og går super hurtigt.
  • Overnattede: juli 2014, rejste alene
Tak, lisbeth k
Anmeldt 27. december 2013

Rigtig godt hotel! Beliggenheden er helt igennem perfekt! Ligger 150 meter fra KÆMPE shopping malls som paragon og MBK.
Prisen er god for hvad man får! Lækkert og rent værelse!
På taget er der en lille pool og på 5. En til. På 5 er der også tennisbane og fitness rum!
Ikke meget negativt skal berettes men servicen er meget langsom! Check in tager omkring 30 min da de åbenbart har meget lange procedure! Vores pengeskab gik i baglås to gange på en uge og det tog dem meget langtid at komme og åbne det på trods af jeg sagde vi havde meget travlt og skulle bruge bogle papier i pengeskabet.

Et andet kæmpe minus er ar wifi ikke er gratis. De tager 400 baht pr time!!!! Wow!

• Overnattede: december 2013, rejste som par
Tak, Nick S
Anmeldt 17. maj 2012

Nemt hotel at komme til fra lufthavnen med Sky train. Ligger centralt, nær mange store indkøbscentre. Hotellet har en god service. Alle turist atraktioner et til at nå gående eller med tuk tuk. God til prisen.

• Overnattede: januar 2012, rejste som par
Tak, Jannie V