Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.146)
Filtrer anmeldelser
3.146 resultater
Medlemsvurdering
2.561
438
87
29
31
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
2.561
438
87
29
31
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
91-96 af 3.146 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 15. marts 2017 fra mobile enheder

Overnattede: marts 2017, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
EdwardSnoeks, General Manager hos The Okura Prestige Bangkok, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. marts 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 13. marts 2017

  • Overnattede: februar 2017, rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
EdwardSnoeks, General Manager hos The Okura Prestige Bangkok, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. marts 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 13. marts 2017 fra mobile enheder

Overnattede: marts 2017, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
EdwardSnoeks, General Manager hos The Okura Prestige Bangkok, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. marts 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 12. marts 2017 fra mobile enheder

Overnattede: marts 2017
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
EdwardSnoeks, General Manager hos The Okura Prestige Bangkok, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. marts 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 9. marts 2017

  • Overnattede: februar 2017, rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
EdwardSnoeks, General Manager hos The Okura Prestige Bangkok, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. marts 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser