“Topkara”
Anmeldelse af La Famille

La Famille
nr. 103 af 1.034 Restauranter i Marrakech
Anmeldt 11. marts 2017 fra mobile enheder

Til disse arbejdsomme og dedikerede kvinder. En lille oase midt i Marrakech's livlige medina. Maden var pragtfuld. Min meget dessertglade kæreste fik sit livs dessert her. Vi spiste her 2 gange på væres ferie og drømmer os tilbage. Der er åbent fra 12 til 17. Det kan betale sig, at bestille bord.

Tak, Iben L

Anmeldt 18. februar 2017 fra mobile enheder

Jeg elskede dette lille paradis. Lige midt i medianen men alligevel så roligt og grønt. Vi fik lækker mad og der var så rent og pænt. Jeg kommer helt sikkert igen!

Tak, Eva J
Anmeldt 20. januar 2017 fra mobile enheder

Glimmerende lille oase med ro, jazz musik og god service. Her kommer jeg gerne tilbage og slapper af igen.

Tak, Lasse1977
Anmeldt 19. januar 2017 fra mobile enheder

En virkelig hyggelig oase midt i larmen og de mange mennesker.
Super lækker mad og virkelig god betjening.

Tak, Rikke S
Anmeldt 10. november 2015 fra mobile enheder

Virkelig smuk oase i Medinaen! Lille men lækkert menukort. Venlig betjening (der dig ikke taler så meget engelsk, men gerne fransk). Prøv salaten og begge kager! Lækkert, vi kommer tilbage igen!

Tak, Cecilie M

Rejsende, der kiggede på La Famille, kiggede også på

Marrakech, Marrakech-Tensift-El Haouz Region

Har du været i La Famille? Fortæl om dine oplevelser!