Anmeldt 10. april 2017

Et stort anlagt hotel kompleks, der dybest set bare er kedeligt.
Vi var der en uge, og wifi kunne kun fås ved poolområdet, og det endda meget dårligt.
Der var fra selskabets side reklameret meget for dette luksus hotel, sat til 4 stjerner, hvilket jeg ikke vil give.
Dårlig service, utæt badekabine var blot nogle af minusserne.
Der må være noget bedre.

Værelsestip: Ja find et andet hotel
  • Overnattede: marts 2017, rejste som par
Tak, gregorbernhard
AquaMirageClub, Responsable relations publiques hos Aqua Mirage Club, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. oktober 2017

Hej gregorbernhard,

Tak fordi du valgte Aqua Mirage Club Marrakech at tilbringe din ferie.

Vi beklager imidlertid, at du ikke har nydt Aqua Mirage Club Marrakech til trods for rigor og indsats fra alle medlemmer af vores hold. Dette er overraskende, i betragtning af det store flertal af positive anmeldelser, vi modtager hver dag. Generelt er vores besøgende tilfredse, men det er svært at være enstemmigt. Men vores hovedmål er at sikre et uforglemmeligt øjeblik fyldt med glæde og god humor til vores elskede kunder. Vi noterer os derfor Deres bemærkninger til at foretage de nødvendige forbedringer af de klager, der understreges.

Tak for at vælge vores hotel og håber at få dig med os meget snart for et bedre ophold.

Anmeldt 4. april 2017 fra mobile enheder

Hotellet og omgivelserne er fine, restauranten er et mareridt, alt for mange mennesker og alt for meget støj.
Underholdningen fra scenen hver aften er skrækkelig og lydniveauet er eksorbitant. Ingen sover før efter elleve, når det stopper.
Priserne er ekstremt høje, når man ikke hR valgt all inklusive. Langt højere end i Marrakech , det er noget svineri.
Bortset fra rengøringspersonalet er alle vrangvillige og sure og tvære. Det er meget svært at finde hjælp til noget som helst.

Overnattede: april 2017, rejste som par
Tak, Birgitte L

Hej Birgitte L,

Mange tak for at vælge Aqua Mirage Club Marrakech for at tilbringe dit ophold.

Hele teamet i Aqua Mirage Club Marrakech takker dig for dine opmuntrende kommentarer!

Tak for den tillid du har givet os og håber at se dig snart på Aqua Mirage Club Marrakech.

Anmeldt 8. marts 2017

Vi havde været på en spændende rundrejse rundt i Marokko med TSS travel og havnede med samme rejsebureau med tohundrede skandinaviske overvejende pensionister på denne 'kæmpe campingplads' hvor op i mod 2000 overvejende børne familier fra Frankrig og Marokko havde taget ophold for at nyde den rigelige og rimelige mad.
Vi boede i fem boligblokke hvor halvdelen af værelserne vendte mod skyggesiden.
Maden var god og varieret serveret i kæmpekafereria i spisesalen med elendig akustik.
Selve det store område med 2 swømmpul og andre sportsfaciliteter var kedeligt og uopfindsomt opbygget. Busforbindelser til Marrakech dårlige.
Langt under skandinavisk standard. Ærgelig at vi spildte en uge. Det havde været meget bedre at leje et hotel oppe i bjergene. Og ikke ret meget dyrere.

Værelsestip: Solsiden. Sørg for ikke at blive tilbudt et lille værelse med små vinduet
  • Overnattede: marts 2017, rejste som par
1  Tak, Jensberthelsen

Hej Jensberthelsen,

Anmeldt 7. marts 2017

Hvis man er til all inclusive, så er dette hotel sagen. Her er alle tænkelige facilliteter indenfor sport, underholdning og afslapning. Alt er rent og pænt, værelserne udmærkede og maden god og varieret. Der er både "kold" og varm pool. Personalet er venligt og imødekommende.
Der er shuttelbus flere gange om dagen til Marrakech til 20Dh hver vej. Den lokale bus (Nr. 35) går få hundrede meter fra hotellet og koster 7,5Dh hver vej. Det tager ca. 20 min.

Overnattede: marts 2017, rejste som par
2  Tak, Flemming B

Hello Hej

Mange tak for at vælge Aqua Mirage Club Marrakech for at tilbringe dit ophold.

Anmeldt 17. marts 2016

hotel lægger i en øde område personalet var ikke særlig sød med mindre du giver drikke penge ellers vender de ryggen til. Generelt synes jeg ikke at hottelet fortjener det penge man betaler for et opholde, det bruger mælkpulver til kaffe hvis man vil havde alm.mælk skulle man betale for. så skal man også husk at nå man booker en hotelværelse og fortryder kan man ikke for penge tilbage man betaler hel beløbet på en gang.

Værelsestip: man skal ikke book den hotel den er elendigt til de penge
  • Overnattede: marts 2016, rejste med familie
1  Tak, quicktrafikskole

Hej quicktrafikskole,

Tak fordi du valgte Aqua Mirage Club Marrakech at tilbringe din ferie.

Mænd, vi beklager, at du ikke har haft Aqua Mirage Club Marrakech, på trods af de krav og indsats fra alle medlemmer af vores lag. This is surprising, considering the vast majority of positive reviews we receive each day. Generelt er vores besøgende tilfredse, men det er svært at være enstemmigt. Men, our main goal is to guarantee an unforgettable moment with joy and good humor to our beloved customers. Vi noterer os dine observationer for at foretage de nødvendige forbedringer af de klager, der understreges.