Anmeldt d. 16. februar 2018

Dar Anika ligger meget centralt. Deres personale er yderst hjælpsomme og venlige. Dejlig hammam. Dejlig mad. Herlig morgenmad, selv om det var meget anderledes end vi er vant til. Vi kan varmt anbefale stedet

Overnattede: februar 2018, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
1  Tak, gert80
Anmeldt d. 25. februar 2017

På en familie rejse (2+1) havde vi fornøjelsen af at bo på det centrale og hyggelige riad dar anika. Opholdet var meget autentisk, med udsmykning og indretning som man kunne forvente, dejlig lokal mad og ikke mindst en yderst hjælpsom og behagelig service. Riad Dar Anika er bestemt et besøg værd, hvis man ønsker en oplevelse af venlighed og høj kvalitet i Marrakech.

Overnattede: februar 2017
2  Tak, 333martin333
Anmeldt d. 18. april 2016

Riad Dar Anika var det perfekte riad i Marrakech, som vi nogensinde kunne have forestillet os. Vi søgte forinden vores afrejse med lys og lygte for at finde et godt riad, men følte det var som at finde en nål i en høstak. Vi valgte på baggrund af de gode anmeldelser på tripadvisor.com at booke et værelse på Riad Dar Anika.

Opholdet på hotellet var intet mindre end fantastisk, eventyrligt og fuldkomment vidunderligt! Under hele opholdet blev der opretholdt en usædvanlig høj service, som bestod i at få serveret u.b. drinks med snacks, når man kom hjem fra byvandringer, mulighed for at få serveret morgenmad uanset tidspunkt og overalt på hotellet, daglig rengørring og masser af kompetent rådgivning i forhold til byens restauranter og seværdigheder. Dette var blot en del af den service, som Riad Dar Anika ydede under vores ophold.

I forhold til de relevante ting, så var morgenmaden en udsøgt fornøjelse og bestod i adskillige anretninger efter eget valg. Hotellet lå også lige i midten af alle seværdighederne, men også i et meget charmerende og hyggeligt område. Personalet var også utroligt søde, og vi blev nærmest helt familiære med dem.

Opsummerende vil jeg på det kraftigste anbefale Riad Dar Anika og samtidig ønske dem et stort tak for at gøre vores rejse til den hidtil bedste. Vi vil bestemt rejse tilbage til Marrakech, da det er en vidunderlig by og i den forbindelse vil vi uden tvivl booke et værelse igen hos Riad Dar Anika.

Mvh Kasper Hendrup

Overnattede: april 2016, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, kasperhendrup
Anmeldt d. 19. februar 2016

Vi har aldrig fået bedre service på noget andet hotel. Personalet var venligt opmærksomme uden at være påtrængende og de sørgede fra start til slut for at vores ophold kunne være så godt som muligt ved bl.a at informere om sightseeing, veksle større sedler om til mindre så vi havde småpenge til tips, arrangere transport og iøvrigt hvad vi måtte ønske af hjælp og information. Morgenmaden var fantastisk.

Værelsestip: Øverste etage er bedst
  • Overnattede: februar 2016, rejste som par
1  Tak, Jealom
Anmeldt d. 2. august 2015

Boede her i en uge i Juli, hvor temperaturerne nærmede sig de 45 grader. Heldigvis går der ikke mange sekunder fra man har sat sig et vilkårligt sted i denne Riad (gården, i poolen, i loungen, på tagterrassen) til der kommer en tjener med isvand og kolde daiquiries på husets regning. Jo længere man bor her, jo mere personlig bliver servicen. De lærer, hvad man kan lide og ikke kan lide, hvornår man typisk spiser og går ud og ser byen osv. - Derefter justeres service til at imødekomme ens vaner. Abu² gav us en grundig guide til at bebærde os i Marrakech og arrangerede tur til Atlas bjergene, Hammam og Massage, restaurantanbefalinger og reservationer, chauffører. Hvis vi ville have frugt skulle vi ikke gå ud og besvære os med at købe det, bare tage et billede af det og vise det i receptionen, så ville det stå klar på vores værelse kort efter. Kort sagt: Forvent utrolig personlig service, en kæmpe morgenmad og luksus der vil få dig til at rødme.

• Overnattede: juli 2015, rejste med venner
3  Tak, emil_stidsholt