Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.684)
Filtrer anmeldelser
2.684 resultater
Medlemsvurdering
674
784
579
327
320
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
674
784
579
327
320
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 2.684 anmeldelser
Anmeldt 3. februar 2014

Vi forstår ikke hvordan dette hotel kan klassificeres som et 5 stjernet hotel. Selvom der er en del faciliteter, er hotellet i meget dårlig stand. Morgenmaden svarer til hvad man kan forvente på et 2 stjernet hotel. Dårlig Wifi dækning og servicen er generelt lav. Vi måtte ringe flere gange til receptionen for at bede om flere håndklæder og varmen på værelset virkede heller ikke. Restauranterne på hotellet kan ikke anbefales og deres priser er urealistiske. Nærmeste Mc'Donalds kan anbefales men den er 1,5km væk.
Alt i alt, book et andet hotel.

  • Overnattede: februar 2014
    • Værdi
    • Sted
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, AR_Shah
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 30. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med venner
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Hotel K, Public Relations Manager hos Hotel Kenzi Farah, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 24. juni 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 19. juni 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste med venner
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Hotel K, Public Relations Manager hos Hotel Kenzi Farah, svarede på denne anmeldelseSvarede 20. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 14. juni 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser